Citroen C3 1.6 BlueHDi 100: Ενα Citroen που τα κάνει όλα

Οικογενειακή εξόρμηση με το C3 – Ονειρο ή πραγματικότητα; Το μικρό Citroen προσφέρει μεγάλη άνεση και πολλές δόσεις διαφορετικότητας

citroen-c3-16-bluehdi-100-ena-citroen-pou-ta-kanei-ola
|
SHARE THIS
0
SHARES

Πόσο εύκολα μπορεί να ταξιδέψει μία μικρή οικογένεια με ένα μωρό στο νέο Citroen C3;

Αυτό αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε και ταξιδέψαμε μέχρι τον Φενεό με το βραβευμένο μοντέλο της Citroen που πήρε τα extreme στυλιστικά στοιχεία του C4 Cactus, τα «επανέφερε στην τάξη» και δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που είναι, τόσο όσο, funky χωρίς όμως να …τρομάζει.

Ξεκινάμε!

  • Μαμά, μπαμπάς, Check.
  • Μωρό, check.
  • Καρότσι και υπερμεγέθες βαλιτσάκι μωρού, check.
  • Βαλίτσες γονιών, check.

 

 

 

Τα 300 λίτρα του χώρου αποσκευών του C3, φτάνουν και περισσεύουν και αφού όλοι τακτοποιηθούν στις θέσεις τους, το μοναδικό ζήτημα που παραμένει, είναι να παραμείνει το μωρό ήρεμο για την διαδρομή. Η λύση στο πρόβλημα αυτό, ήρθε από εκεί που δεν την περιμέναμε!

Η μεγάλη οθόνη του Citroen C3 στο κέντρο του ταμπλό, αποτέλεσε το καλύτερο στοιχείο του ταξιδιού, αφού το μωρό ήταν μονίμως καρφωμένο σε αυτήν παρακολουθώντας μάλιστα την πορεία στους χάρτες, ή τα γραφικά της μουσικής, προσφορά της συνδεσιμότητας Apple CarPlay (συνεργάζεται και με android auto).

 

 

 

Οι γονείς είχαν άλλα να ασχοληθούν. Αρχικά πρόσεξαν την εντυπωσιακή ηχομόνωση, για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, αλλά και την ποιότητα κύλισης. Το C3 έχει κληρονομήσει αυτούσια τα κλασσικά γαλλικά χαρακτηριστικά των συγγενών του και έστω και χωρίς την παραδοσιακή υδροπνευματική ανάρτηση, καταφέρνει να απορροφά τα πάντα από τους υπέροχους ελληνικού δρόμους, χωρίς όμως να γέρνει ή να πλέει. Αυτό αποδεικνύει το πόσες ρυθμίσεις χωρά τελικά η παραδοσιακή ανάρτηση σε ένα αυτοκίνητο.

 

Στο μοντέλο της δοκιμή μας, η εμπειρία βελτιώθηκε σημαντικά και από τον κινητήρα που το συνόδευε. Ο 1600άρης diesel των 100 ίππων, μπορεί από κάποιους να θεωρηθεί ακόμα και υπερβολή για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. Ωστόσο, του πάει γάντι καθώς το κινεί με άνεση, μπορεί να δώσει ακόμα και σπορ νότες στις μετακινήσεις και όλα αυτά με κατανάλωση που στο ταξίδι κινήθηκε κοντά στα 4.4 λίτρα με την επίσημη τιμή της εταιρίας να λέει 3.7 λ./100χλμ. και τους ρύπους να φρενάρουν στα 95 γραμμάρια. Οχι κι’άσχημα.

 

 

 

Το πακέτο συμπληρώνεται από ένα σαλόνι που έχει αρκετά πλαστικά τα οποία όμως σε συνδυασμό με το ύφασμα και το γενικότερο σχεδιασμό, δεν ενοχλούν και δεν τα καταλαβαίνεις στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Προσφέρει αρκετούς χώρους τόσο για ανθρώπους όσο και για μικροαντικείμενα και μία «σπιτική» αίσθηση με τα καθίσματα να θυμίζουν περισσότερο …πολυθρόνες προσφέροντας όμως πλευρική στήριξη.

 

 

 

Κοιτώντας το απ’έξω, οι αναφορές στο C4 Cactus είναι εμφανείς παντού, ενώ τα φωτιστικά σώματα εμπρός αντλούν την έμπνευσή τους από το Picasso και τα πίσω έχουν κάτι από DS.

 

Με όλα τα παραπάνω αλλά και αρκετά συστήματα που εξασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών, το νέο C3 μοιάζει να είναι ένα εντυπωσιακό πακέτο στη μικρή κατηγορία, ενώ με τιμές που ξεκινούν λίγο κάτω από τα 12.000 ευρώ είναι και πολύ οικονομικό. Προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και diesel και έχει ατελείωτες δυνατότητες εξατομίκευσης ώστε έστω και αν δεν έχει τα extreme χαρακτηριστικά του μεγάλου αδελφού του, να είναι μοναδικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook