Η Volvo προσεγγίζει το μέλλον της αυτοκίνησης αφαιρώντας το …αυτοκίνητο

Γιατί η Volvo εμφανίστηκε στην Automobility LA 2018 μην έχοντας ούτε ένα τετράτροχο στο περίπτερό της

|
SHARE THIS
0
SHARES

Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το όραμά της, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου και προκαλώντας τους επισκέπτες με μια πρωτόγνωρη έκπληξη: Εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”.

«Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου», δήλωσε ο Μόρτεν Λέβενσταμ, υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars.

 

Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo Cars παρουσίασε μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.

Η Volvo Cars πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών.

Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move – ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Εως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook