IMQ concept: Η βάση του μελλοντικού ηλεκτρικού Qashqai είναι εδώ

Η τεχνολογία e-power της Nissan, που εξοπλίζει το πρωτότυπο, θα βρεθεί σε πολλά μοντέλα της φίρμας από το 2022

|
SHARE THIS
0
SHARES

Η Nissan αποκάλυψε στο Σαλόνι της Γενεύης το IMQ, ένα πρωτότυπο crossover εξοπλισμένο με το βραβευμένο σύστημα e-POWER και ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει αυτή την  ηλεκτροκίνητη τεχνολογία στην Ευρώπη.

Το IMQ, που αποκαλύφθηκε  στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι ένα εξελιγμένο δείγμα τεχνολογίας και σχεδίασης, εξοπλισμένο με μια τετρακίνητη έκδοση του  e-POWER. Αντικατοπτρίζει την ηγετική θέση της Nissan στα crossovers, με μια ματιά που σπρώχνει τα όρια της φαντασίας, για το πως μπορεί να είναι ένα Ευρωπαϊκό compact crossover.

 

Το e-POWER έχει τεράστια απήχηση στην αγορά της Ιαπωνίας, βοηθώντας το  Nissan Note να κατακτήσει τις κορυφή στις ταξινομημένες πωλήσεις οχημάτων της χώρας, για το 2018. Το σύστημα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με μπαταρία που φορτίζεται από βενζινοκινητήρα. Επειδή οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, τα μοντέλα που διαθέτουν e-POWER προσφέρουν την ίδια ομαλή, άμεση επιτάχυνση και ισχυρή απόδοση,  με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο κινητήρας βενζίνης, που χρησιμοποιείται μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας,  λειτουργεί  πάντα στο βέλτιστο εύρος στροφών, μεγιστοποιώντας την εξοικονόμηση καυσίμου.

 

Το IMQ σηματοδοτεί μια τολμηρή νέα κατεύθυνση στη γλώσσα σχεδιασμού της Nissan. Βασίζεται στο σήμα της Nissan, ενσωματωμένο στην μάσκα V-motion, η οποία έχει σκόπιμα μια πιο λεπτή εμφάνιση. Η μάσκα “συγχωνεύεται” κατακόρυφα στo  καπό και οριζόντια με τον μπροστινό προφυλακτήρα, για να δημιουργήσει ισχυρές γωνίες στα εξωτερικά άκρα. Το καπό διαθέτει εντυπωσιακές ακμές με χρώμιο, εκεί όπου το φτερό φτάνει στο θόλο του τροχού.

 

Στο πίσω μέρος, μια κατακόρυφη γραμμή “πέφτει” από το φωτιστικό σύμπλεγμα για να διαχωρίσει τον αέρα, καθώς περνάει προς τα κάτω, βοηθώντας την αεροδυναμική απόδοση. Στο ανώτερο άκρο του είναι ενσωματωμένη μια νέα λεπτή  γραμμή, που ερμηνεύεται ως "bumerang" από τη Nissan. Η πίσω πόρτα “μπαίνει” κάτω από τα πίσω φτερά, αντανακλώντας το σχέδιο του καπό.

 

Ο γνώριμος, σε σχήμα “πτερυγίου”, πίνακας οργάνων της Nissan κυριαρχεί στο μπροστινό μέρος της καμπίνας, με την  κεντρική κονσόλα να αναδύεται από κάτω και να εκτείνεται, μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων, στο πίσω μέρος.

 

Κάθε κάθισμα έχει φινίρισμα από ένα δίχρωμο τρισδιάστατο  ύφασμα, κομμένο με λέιζερ σε γεωμετρικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από το Ιαπωνική ξυλογλυπτική του kumiko. Το μοτίβο αναπαράγεται στον πίνακα οργάνων, στην επένδυση της κάθε πόρτας και στην εταζέρα, καθώς και στο πλούσιο μεταλλικό φινίρισμα της πλάτης των καθισμάτων. Μάλιστα, το υλικό στις πόρτες είναι διαπνεόμενο και καθιστά παρωχημένη την ύπαρξη αεραγωγών για τον κλιματισμό, αφού ο αέρας μπορεί να διοχετεύεται μέσα από τα υλικά!

 

Τεχνικά

  • Μήκος     4,558 mm
  • Ύψος       1,560 mm
  • Πλάτος    1,940 mm
  • Τροχοί     22 ιντσών με ειδικής παραγγελίας ελαστικά
  • Κινητήριο σύνολο  e-POWER με 1.5 turbo κινητήρα βενζίνη και multi-motor AWD
  • Ισχύς και ροπή      250 kW & 700 Nm

 

Δείτε την live αποκάλυψη αλλά και περιγραφή του concept.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook