KOSMOCAR After Sales «Τεχνολογίες με Επίκεντρο τον Άνθρωπο»

To 10ο ετήσιο συνέδριο After Sales, έθεσε τις βάσεις για την εξυπηρέτηση του μέλλοντος

kosmocar-after-sales-texnologies-me-epikentro-ton-anthrwpo
SHARE THIS
0
SHARES

Ολοκληρώθηκε το Ετήσιο Συνέδριο After Sales της KOSMOCAR. Κάτω από τη θεματική ομπρέλα «Τεχνολογίες με Επίκεντρο τον Άνθρωπο», παρουσιάστηκαν στους σύνεδρους λεπτομερώς όλες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης, που είτε βρίσκουν ήδη εφαρμογή στα μοντέλα των μαρκών του Group είτε θα αποτελέσουν μέρος της καθημερινότητάς μας πολύ άμεσα.

Βασικό πυλώνα του συνεδρίου αποτέλεσε η «Ηλεκτροκίνηση» και οι αλλαγές που αυτή θα επιφέρει στην ζωή εκατομμυρίων οδηγών, στον τρόπο οδήγησης και στη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων αυτών.

Με τα Volkswagen e-Golf και e-up! να έχουν ήδη σημαντικό μερίδιο στην - ακόμα ισχνή - ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το Audi e-tron να αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες ενώ το ηλεκτρικό Citigo της Skoda το φθινόπωρο, το Volkswagen Group δίνει ήδη ένα εντυπωσιακό παρών στην επόμενη μέρα της αυτοκίνησης. 

 

 

Η παρουσίαση των τεχνολογικών καινοτομιών συνεχίστηκε με συστήματα τα οποία καθιστούν εφικτή τη «Συνδεσιμότητα» οδηγού και αυτοκινήτου. Πλέον, η επικοινωνία με το αυτοκίνητο συμβαδίζει με τις καθημερινές συνήθειες των οδηγών, με όλες τις πληροφορίες του αυτοκινήτου να είναι αποθηκευμένες και εύκολα προσβάσιμες, ενώ η εμπειρία των πελατών αλλάζει και κατά το service του αυτοκινήτου αφού, οποιεσδήποτε εργασίες προκύπτουν κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου αποστέλλονται στον πελάτη, ιεραρχημένες κατά σειρά αναγκαιότητας και συνοδευόμενες από φωτογραφίες ή video, καθώς επίσης και τη σχετική εκτίμηση κόστους, είτε στον υπολογιστή ή και στο κινητό του τηλέφωνο.  

Στο συνέδριο, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επικοινωνία με τους πελάτες. Μία επικοινωνία που – παρόλα τα εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία – συνεχίζει να βασίζεται στην ανεκτίμητη αξία της ανθρώπινης επαφής.

Μέσα από πολλαπλές ομάδες εργασίας (workshops) με κύρια θέματα τη διαχείριση εμπειρίας πελάτη και την ενδυνάμωση και την κινητοποίηση  του ανθρώπινου δυναμικού, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν και βελτιώσουν έναν πιο αποτελεσματικό και ανθρώπινο τρόπο επικοινωνίας.

 

 

Απώτερος σκοπός η ακόμα πιο έντονη ενσυναίσθηση, η πληρέστερη κατανόηση των αναγκών, η απόλυτη ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας που προσφέρεται μέσω του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων  Συνεργατών Service της KOSMOCAR.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook