Μία αγάπη γεννήθηκε στη μάντρα αυτοκινήτων

Γιατί ο Sebastien Ogier ήθελε τόσο πολύ να οδηγήσει το μεταχειρισμένο Fiesta του 1981 που ο κάτοχός του, Λουκάς, θα το έδινε μόνο στον …Θεό

|
SHARE THIS
0
SHARES

Το “Πράσινο Ford Fiesta”, ο κεντρικός πρωταγωνιστής της διαφορετικής αυτής ιστορίας που θα σας διηγηθούμε στη συνέχεια, δεν είναι ένα απλό Fiesta μιας άλλης εποχής, ένα “παλιό” Fiesta από τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 σαν όλα τ’ άλλα. Και αυτό γατί κουβαλά μία μοναδική και γεμάτη αγάπη ιστορία. Μία ιστορία πάθους και αφοσίωσης ενός νεαρού άνδρα από τη χώρα μας, του Λουκά, που πριν πολλά χρόνια… ερωτεύτηκε το πρώτο του αυτοκίνητο!

Ο Λουκάς και το Ford Fiesta του 1999
Ο Λουκάς και το Ford Fiesta του 1999

Ο Λουκάς είναι ένας νέος άντρας με πολλές “ανησυχίες” από μικρό παιδί, που ζει και εργάζεται αυτή τη στιγμή στην Αθήνα. Η ιστορία του με το “Πράσινο Ford Fiesta” ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια…

Το “Πράσινο Ford Fiesta” κατασκευάστηκε τον Μάρτιο του 1981 και ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας στις 13 Μαΐου της ίδιας χρονιάς. Ο “δικός” μας Λουκάς το αγόρασε πολύ αργότερα, και συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 1999, από μια μάντρα παλιών αυτοκινήτων, έναντι του ποσού των 400.000 δραχμών. Την κίνηση στον τετράτροχο… έρωτα του πρωταγωνιστή μας παρέχει ένας προηγμένος για την εποχή του 4κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.117 κυβικών εκατοστών και μέγιστη ισχύ 40 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με μόλις 4 σχέσεις.

Τεσσερα χρόνια ανακατασκευής για να γινει καινουργιο
Τεσσερα χρόνια ανακατασκευής για να γινει καινουργιο

 

H “αναγέννηση” του “Πράσινου Ford Fiesta” έγινε με τον Λουκά να χρησιμοποιεί  αυθεντικά ανταλλακτικά Ford, με μερικές, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, εξαιρέσεις: τον δεξιό καθρέφτη, το φινιστρίνι του συνοδηγού, το στροφόμετρο και δύο διακόπτες στο ταμπλό (ο αριστερός για να ανοίγει το βεντιλατέρ του ψυγείου και ο δεξιός για έξτρα προβολείς ομίχλης). Οι ζάντες RS προέρχονται από την αγωνιστική ομάδα που προετοίμαζε τα Group2 Ford Fiesta της εποχής!

 

Από τότε, το… αναγεννημένο από τις στάχτες του Fiesta συντροφεύει πιστά τον περήφανο ιδιοκτήτη του σε κάθε πτυχή της κοινωνικής του ζωής με μία… ιερή και απαράβατη προϋπόθεση:

“Το Fiesta μου δεν θα το οδηγήσει κανένας άλλος, μόνο εγώ και ο θεός”!

Για κάθε χρυσό κανόνα υπάρχει όμως και μία εξαίρεση!

Ο Λουκάς αρνήθηκε πεισματικά όλα αυτά τα χρόνια να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να οδηγήσει το αγαπημένο “Πράσινο Ford Fiesta” – αυτή ήταν μάλιστα μια απόφαση που πολλές φορές τον έφερε σε σύγκρουση με τους αγαπημένους του φίλους που διακαώς επιθυμούσαν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του. Έτσι, ο Λουκάς παρέμενε ακλόνητος στην απόφαση του – όχι όμως πια!

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier, πανευτυχής στο τιμόνι! Ford να'ναι κι'ότι να'ναι!
Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier, πανευτυχής στο τιμόνι! Ford να'ναι κι'ότι να'ναι!

Με αφορμή την επίσκεψη του έξι φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή του WRC, Sebastien Ogier, στην Ελλάδα, ο Λουκάς έκανε… πίσω για πρώτη φορά παραδίδοντας το πηδάλιο του αγαπημένου του αυτοκινήτου σε έναν από τους “θεούς” του Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook