Νέα G Class: Η Mercedes “ανακάλυψε” το G Spot!

Η νέα G Class έχει τα πάντα αλλά προσφέρει και το …μαγικό κουμπί G Mode με το οποίο το όχημα μετατρέπεται σε …ερπυστριοφόρο

nea-g-class-i-mercedes-anakalupse-to-g-spot
|
SHARE THIS
0
SHARES

Το απόλυτο εργαλείο αλλάζει και αποκτά πολυτέλεια και τεχνολογία που οι πρώτοι δημιουργοί του δεν είχαν καν φανταστεί. Η νέα Mercedes G φτάνει σύντομα κοντά μας (στα μέσα του 2018) και φέρνει εντυπωσιακές αλλαγές σε αυτό το απόλυτα κλασσικό μοντέλο.

 

Η Mercedes, είναι από τις λίγες εταιρίες που μπορούν να διατηρούν σε παραγωγή ένα τόσο special μοντέλο. Η πολύ διευρυμένη γκάμα που διαθέτει για να καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς -και φυσικά τα πολύ καλά της οικονομικά αποτελέσματα- της επιτρέπουν να μπορεί να πωλεί και ένα τόσο ξεχωριστό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε λίγους, πολύ λίγους, και γνώστες, πολύ γνώστες!

Η νέα G Class είναι το αποτέλεσμα μίας παράδοσης δεκαετιών. Το όχημα, έχει δοκιμαστεί στις πιο αφιλόξενες γωνίες του πλανήτη και την ίδια στιγμή έχει παρκάρει στις πιο διάσημες βίλες του πλανήτη. Δεν γνωρίζουμε αν οι ιδιοκτήτες του χρησιμοποιούν καθημερινά τις extreme ικανότητές του αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι θέλουν να ξέρουν ότι αν τις χρειαστούν θα είναι στη διάθεσή τους. Τι προσφέρει λοιπόν η νέα μετενσάρκωση της G;

 

Τι άλλαξε

Η απάντηση είναι, όλα όσα γνωρίζαμε, αλλά ακόμα πιο βελτιωμένα.

Η εμφάνιση ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο για τους σχεδιαστές.

Η νέα G δεν θα μπορούσε να χάσει το macho look του προκατόχου. Το κατάφεραν αφήνοντας σχεδόν αναλλοίωτες τις γραμμές, με τις μοναδικές παρεμβάσεις να περιορίζονται κυρίως στα νέα φωτιστικά σώματα.

 

 

Η νέα G παραμένει ένα όχημα που «τρομάζει» και δείχνει μονομιάς τις ικανότητές του.

Η απόσταση των 24.1 εκατοστών από το έδαφος σε συνδυασμό με την προσεκτική σχεδίαση του κάτω μέρους, προσφέρει στην G 30 μοίρες γωνία προσέγγισης και 31 διαφυγής, γωνία ράμπας 26 μοιρών και δυνατότητα κίνησης σε νερό μέχρι βάθος 70 εκατοστών. Λίγο περισσότερο και θα έπρεπε να την εγγράψουμε σε …νηολόγιο!

Σε συνδυασμό με τα τρία διαφορικά και το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων, η νέα G θα μπορεί να πάει σχεδόν παντού. Προσθέστε και τη νέα ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός με διπλά ψαλίδια και θα διαπιστώσετε ότι σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, η νέα G θα μπορεί να κάνει όλα τα παραπάνω με πολύ μεγαλύτερη άνεση για τους επιβάτες.

 

 

Σαλόνι για βασιλιάδες

Ανοίγοντας την πόρτα, ωστόσο, αντικρύζουμε κατάματα που έκαναν πάρτυ οι σχεδιαστές.

Το σαλόνι, διατηρώντας τον …κυβικό σχεδιασμό του, είναι πλέον φανερό αδερφάκι των άλλων μοντέλων της εταιρίας και έχει τόση έμφαση στην πολυτέλεια, όση μπορούσε να χωρέσει σε αυτό. Παράλληλα προσφέρει και 15 επιπλέον εκατοστά άνεσης για τους πίσω επιβάτες.

 

Το ταμπλό-διπλή οθόνη, έχει βρει τη θέση του στην G και οι υπόλοιποι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι ολοκαίνουργια και συγχρόνως εντυπωσιακά, ποιοτικά αλλά και ανθεκτικά στην σκληρή χρήση. Η χειρολαβή μπροστά από τον συνοδηγό δεν είναι διακοσμητική και κληρονομείται από το παλαιότερο G γιατί οι κλίσεις που μπορεί να πάρει το μοντέλο είναι μεγάλες.

 

The G Spot aka G Mode

Εντάξει, οι τεχνικοί δεν το ονομάζουν G Spot αλλά G Mode. Πιστέψτε μας όμως, το …αποτέλεσμα μάλλον θα είναι το ίδιο, αφού ο οδηγός της, ενεργοποιώντας τη συγκεκριμένη λειτουργία θα μπορεί να έχει μία …οργασμική εμπειρία off road με το αυτοκίνητο να αναλαμβάνει τα πάντα διαφοροποιώντας την απόδοση του γκαζιού και του τιμονιού, την απόσβεση της ανάρτησης και την συμπεριφορά του αυτόματου 9ριού κιβωτίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook