Η ολοκαίνουργια Mercedes A Class μόλις αποκαλύφθηκε στην Ελλάδα και είναι πιο εντυπωσιακή από ποτέ, ενσωματώνοντας τεχνολογίες και λύσεις που ξεπερνούν αυτό καθαυτό το αυτοκινητιστικό κομμάτι και αρχίζουν να δένουν οδηγό και αυτοκίνητο συναισθηματικά με έντονη αλληλεπίδραση.
Για την εμφάνιση δεν χρειάζεται να πούμε και πάρα πολλά καθώς η εικόνα μιλάει μόνη της αλλά είναι και υποκειμενικό θέμα.
Η A Class, παίρνοντας τα ηνία από την προηγούμενη -πρώτη άγρια- γενιά, μπορεί να στρίβει λίγο περισσότερο προς την πολυτέλεια με πιο ρευστό σχεδιασμό και μεγαλύτερο μήκος, αλλά ως ανταμοιβή, προσφέρει σαφώς πιο άνετο εσωτερικό, ακόμα περισσότερες δόσεις τεχνολογίας και, το κυριότερο, αποφασίζει να απευθυνθεί σε ακόμα πιο ευρύ νεανικό, και όχι μόνο, κοινό…..
Πέρα από τον διαφορετικό σχεδιασμό, το νέο μοντέλο, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα σε διάφορους τομείς.
Ούτως ή άλλως, η αγορά του αυτοκινήτου δεν εστιάζει πλέον μόνο σε κυβικά και επιδόσεις 0-100, αφού στόχος είναι ο συνδυασμός επιδόσεων με χαμηλές εκπομπές ρύπων, μειωμένη κατανάλωση και το καλύτερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Αυτό που μετράει είναι η συνολική εμπειρία συνύπαρξης οδηγού, επιβατών και αυτοκινήτου και η νέα Mercedes A Class την προσφέρει μία πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία.
Αν λοιπόν, οι κινητήρες δεν είναι το Α και το Ω, τότε τι είναι;
Μα η τηλεματική και το infotainment. Και επί αυτών, το brain child των σχεδιαστών και κομπιουτεράδων της Mercedes, λέγεται MBUX και θα προσφέρει στους κατόχους της A Class μία εντελώς και Interactive εμπειρία χρήσης.
Τα πρωινά των οδηγών της νέας A Class θα ξεκινάνε με έναν χαιρετισμό προς το αυτοκίνητό τους, αφού με τη φράση “Hey Mercedes”, το MBUX που περιλαμβάνει και αρκετά στοιχεία AI Artificial Intelligence, ξυπνάει για να εξυπηρετήσει το αφεντικό της!
Που να το ήξερε η Mercedes, κόρη του Emil Jellinek, μεγαλοεμπόρου αυτοκινήτων και μετέπειτα μετόχου της μαμάς εταιρίας DMG , η οποία και έδωσε το όνομά της στα μάρκα που γνωρίζουμε σήμερα, ότι το όνομά της θα ακουγόταν από εκατομμύρια οδηγούς κάθε μέρα έν έτει 2018
Η επίκληση της Mercedes πάντως, δίνει ζωή στο διαδραστικό σύστημα MBUX το οποίο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να προσφέρει πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο στον οδηγό για ότι μπορεί να χρειαστεί.
Φυσικά ο οδηγός ξέρει αυτό που βλέπει και όχι αυτό που δεν βλέπει και έτσι, ενώ πίσω από το ταμπλό το ΑΙ σύστημα δουλεύει υπερωρίες για να βρει …απαντήσεις, ο οδηγός χαίρεται την διάταξη των οθονών μπροστά του και συνεχόμενα προς το κέντρο της κονσόλας. Δύο οθόνες που ξεκινούν από τις 7 ίντσες η κάθε μία και μπορούν να φτάσουν και τις 10,25 ίντσες η καθεμία ανάλογα με την έκδοση. Αυτές αποτελούν το κεντρικό νευρικό σύστημα της νέας A Class και απεικονίζουν κάθε δυνατή πληροφορία στον οδηγό.
Η «μοντέρνα πολυτέλεια», όπως λέει η Mercedes, είναι διάχυτη στο σαλόνι της νέας A Class. Εκτός από τις αυξημένες διαστάσεις του εσωτερικού και τις εντυπωσιακές οθόνες, το σαλόνι έχει αλλάξει δραστικά υιοθετώντας ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση με το κυρίως τμήμα του ταμπλό σε σχήμα φτερού να εκτείνεται απρόσκοπτα από τη μία πλευρά στην άλλη. Την εικόνα συμπληρώνουν οι αεραγωγοί σε σχήμα τουρμπίνας αεροπλάνου που πραγματικά προσθέτουν το κάτι παραπάνω στην οπτική απόλαυση και φωτίζονται, όπως και το υπόλοιπο σαλόνι με τεχνολογία LED σε 64 αποχρώσεις για αναβαθμισμένη νυχτερινή εμπειρία.
Πολύ θετικό, για οδήγηση τη νύχτα αλλά και την ημέρα, είναι το γεγονός ότι η περιμετρική ορατότητα, όχι δυνατό σημείο της περασμένης γενιάς, έχει βελτιωθεί με τις κολώνες να είναι λεπτότερες κατά 10%. Οι θετικές αλλαγές που έχουν προκύψει για το νέο μοντέλο από τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, δεν θα μπορούσαν να μην είναι προφανείς και στον χώρο αποσκευών. Η νέα A Class έχει πλέον 370 λίτρα χωρητικότητα με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, αλλά και κατά 20 εκατοστά χαμηλωμένο κατώφλι για ευκολότερη φόρτωση.
Βενζινοκινητήρες - Πετρελαιοκινητήρες - Τιμές
Στο λανσάρισμα της A‑Class στην ελληνική αγορά, θα είναι διαθέσιμοι οι παρακάτω κινητήρες και εκδόσεις:
A 200 - 32.605€
Κινητήρας βενζίνης 1.332 κ.εκ. (120 kW/163 hp, 250 Nm), με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G‑DCT (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο 5,2 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 120 g/km) ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο 5,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 133 g/km)
Α 250 - 44.120€
Κινητήρας βενζίνης 1.991 κ.εκ. με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G-DCT (165 kW/224 hp), 350 Nm, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο 6,2 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 141 g/km)
Α180d - 32.288€
Κινητήρας πετρελαίου 1.461 κ.εκ. με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G-DCT (85 kW/116 hp), 260 Nm - κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο 4,1 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 108 g/km)
Διαβάστε την άγνωστη ιστορία της Mercedes Α Class από τη συλληψή της ιδέας το 1993, μέχρι το σημερινό μοντέλο
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr