Nissan IMs: Και ξανφικά δεν μπορείς να περιμένεις το μέλλον

Το νέο, τετρακίνητο ηλεκτροκίνητο concept της Nissan με τα 611 Km αυτονομίας, αποδεικνύει ότι σε λίγα χρόνια όλα θα είναι πιο όμορφα στους δρόμους

|
SHARE THIS
0
SHARES

Μπορεί με το αυτοκίνητο αυτό να σε πάνε μία βόλτα τα παιδιά σου όταν θα έχεις γεράσει. Ή μπορεί να προλάβεις και εσύ να κάνεις μερικές βόλτες. Το ζήτημα πάντως είναι, ότι το μέλλον πλησιάζει πιο γρήγορα απ'όσο νομίζαμε και αυτό το αποδεικνύουν τα concept των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Οπως το  Nissan IMs, που αποκαλύφθηκε στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Β. Αμερικής. Ενα “ψηλό” σπορ σεντάν, βασισμένο στην τεχνολογία πλαισίου, πλατφόρμας και μετάδοσης κίνησης, που αναπτύχθηκε μέσω του Nissan Intelligent Mobility.

 

Το κινητήριο σύνολο του IMs, αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (μπροστά και πίσω) και από μια μπαταρία  115kWh ταχείας φόρτισης, αποδίδοντας  483 ίππους (360 kW) και ροπή 800 Nm, γεγονός που εξασφαλίζει στο πρωτότυπο μοντέλο ότι  όχι μόνο θα μπορεί να συγκριθεί με  τα σύγχρονα σπορ sedans,  αλλά ότι τα περισσότερα εξ αυτών θα βλέπουν την… σκόνη του ! Με δυνατότητα ταξιδιού για  611 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, το IMs κατατάσσεται στο ίδιο επίπεδο αυτονομίας,   με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα οχήματα.

 

Το εξωτερικό του IMs concept αποτελεί παράδειγμα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Nissan, η οποία μετατρέπει ένα παραδοσιακό sedan,  σε ένα όχημα με προκλητικές διαστάσεις, σπορ χαρακτήρα και εξαιρετική αεροδυναμική.

 

Για να τονιστεί ο ιαπωνικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, εφαρμόστηκε χρυσός σε μια γεωμετρική γραφική παράσταση, εμπνευσμένη από ένα παραδοσιακό Iαπωνικό μοτίβο που ονομάζεται Asanoha, πάνω από την επιφάνεια της γυάλινης οροφής. Το μοτίβο χρησιμοποιείται σε όλο το όχημα, συμπεριλαμβανομένων των τροχών και της καμπίνας.

 

Στη λειτουργία χειροκίνητης οδήγησης, το εσωτερικό του IMs μεταμορφώνεται σε ένα οδηγο-κεντρικό πιλοτήριο, με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης  του οδηγού και  με οθόνες πληροφοριών πολλαπλών επιπέδων, που  παρέχουν στον οδηγό πλήρη έλεγχο του οχήματος. Τα σύνθετα, διασυνδεδεμένα εξαρτήματα του οχήματος, οι αισθητήρες και οι μονάδες ελέγχου,  ενσωματώνονται σε ένα απλό μενού.

 

Σε αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, το τιμόνι απόσυρεται και τα εμπρός καθίσματα στρέφονται προς τα μέσα για να  διαμορφώσουν την καινοτόμο διάταξη καθισμάτων, χαρακτηριζόμενη από το ειδικό "Premier Seat".

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook