Ο νέος κινητήρας του Ford Ranger φτάνει τα 213 άλογα

Το νέο Ranger θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα μέσα του 2019 με τον δίλιτρο diesel Ecoblue με 130, 170 ίππους και 213 ίππους

o-neos-kinitiras-tou-ford-ranger-ftanei-ta-213-aloga
SHARE THIS
0
SHARES

Η Ford αποκάλυψε το νέο Ford Ranger pick-up, το οποίο ξεχωρίζει μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών του για την αυξημένη του ισχύ του, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, την ακόμα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, καθώς και για τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού.

 

Η κομψή νέα έκδοση αποκτά τον προηγμένο δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας παράλληλα στις εκδόσεις με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford έως και 9% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Στην κορυφή της γκάμας μηχανικών συνόλων του νέου Ranger βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo του δίλιτρου EcoBlue κινητήρα, η οποία αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm - με άλλα λόγια, 13 ίππους και 30 Nm παραπάνω από τον σημερινό 3.2 TDCi diesel – βελτιώνοντας μεταξύ άλλων και την ελκτική ικανότητα του οχήματος.

 

Το νέο Ranger διατίθεται σε εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab και προσφέρεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, διαθέτει νέα στοιχεία και «εργαλεία» που βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης, είτε ως επαγγελματικό είτε ως όχημα για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 της Ford και η τεχνολογία ενσωματωμένου modem, FordPass Connect.

 

 

Κινητήρας με 130,170 και biturbo με 213 ίππους

Ο ισχυρός, νέος, δίλιτρος EcoBlue κινητήρας του Ranger, o οποίος αποδίδει βελτιωμένες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέρεται με:

  • Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με απόδοση 130 ίππων, ροπή 340 Nm και εκπομπές CO2 από 209 g/km (κατανάλωση 8,0 l/100 km)
  • Μονό  turbo μεταβλητής γεωμετρίας με μέγιστη ισχύ 170 ίππων, ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 από 216 g/km (κατανάλωση 8,3 l/100 km)
  • Τεχνολογία Bi-turbo, με ένα μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο υψηλής πίεσης υπερπλήρωσης και ένα με σταθερή γεωμετρία και λειτουργία χαμηλής πίεσης, που αποδίδει 213 ίππους, ροπή 500 Nm και εκπομπές CO2 από 228 g/km (κατανάλωση 9,2 l/100 km)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook