Πως η Kia προσελκύει τους μελλοντικούς της πελάτες

Αναλαμβάνει τη χορηγία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος «League of Legends» και βάζει το Kia Stinger σε πρώτο πλάνο

pws-i-kia-proselkuei-tous-mellontikous-tis-pelates
|
SHARE THIS
0
SHARES

Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η επένδυση στη νέα γενιά που θα αποτελέσει και το μελλοντικό πυρήνα αγοραστών αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κίνηση της Kia Motors να ανακοινώσει τη συνεργασία με το League of Legends European Championship (LEC), μοιάζει να είναι κίνηση ματ.

Η νέα χορηγία της Kia αποτελεί την πιο πρόσφατη εκστρατεία της μάρκας που ενισχύει την εικόνα της στις μικρότερες ηλικιακά γενιές δυνητικών αγοραστών.

 

Ως βασικός χορηγός του πρωταθλήματος, η Kia ξεκίνησε μια νέα ταινία με τίτλο 'Ready to Play', η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους πιο γνωστούς σχολιαστές (casters) του LEC.

Η ταινία της Kia βλέπει τον Trevor 'Quickshot' Henry να συγκεντρώνει μια ομάδα σχολιαστών στο τιμόνι ενός νέου Kia Stinger, προκαλώντας τους Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain και Andrew ‘Vedius’ Day ενώ βρίσκονται καθοδόν προς το LEC.

Για να προσελκύσει την προσοχή των οπαδών του LEC η Kia θα δημιουργήσει ένα νέο περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ σε συνεργασία με τους καλύτερους παίκτες, τους casters και τα μοντέλα της μάρκας. Η Kia θα κατασκευάσει επίσης ειδικά διαμορφωμένους  χώρους σε εκδηλώσεις όπου θα διεξάγεται το LEC, ενώ θα δημιουργήσει πρωτότυπο περιεχόμενο με την e-sports ομάδα  ‘Fnatic’, που έχει κερδίσει επτά φορές το πρωτάθλημα League of Legends με τα μέλη της να απολαμβάνουν την εμπειρία της οδήγησης των μοντέλων της Kia.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook