Πως λειτουργούν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των Audi Q5, A6, A7, A8

Τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στη Γενεύη, διαθέτουν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και αυτονομία ηλεκτροκίνησης πάνω από 40 χιλιόμετρα

pws-leitourgoun-oi-plug-in-ubridikes-ekdoseis-twn-audi-q5-a6-a7-a8
|
SHARE THIS
0
SHARES

Η Audi παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Q5, A6, A7 Sportback και A8, με ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα στο νέο κύκλο μέτρησης κατά WLTP. Τα plug-in υβριδικά (PHEV) είναι το επόμενο κεφάλαιο στη στρατηγική της Audi γύρω από την ηλεκτροκίνηση και θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία μέσα στο 2019.

Ανάλογα με το μοντέλο, υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δύο εκδόσεις που διαφοροποιούνται στην απόδοση και στον εξοπλισμό. Μία έκδοση comfort και μία με σπορ S line χαρακτήρα, με πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, για πιο δυναμική οδήγηση. Στο εξής, τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα θα ξεχωρίζουν από το λογότυπο “TFSI e”. Μία ακόμα διαφοροποίηση, στο μέλλον το λογότυπο “e-tron” θα σηματοδοτεί αποκλειστικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας.

Σε κάθε PHEV μοντέλο της Audi η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία υπερβαίνει τα 40 χιλιόμετρα (σε κύκλο μετρήσεων WLTP). Η υβριδική λειτουργία είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένη ώστε ο οδηγός ενός PHEV να μπορεί να διανύει κατά μέσο όρο τουλάχιστον το ένα τρίτο του καθημερινού του δρομολόγιου με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

 

Η υβριδική διαχείριση των plug-in μοντέλων έχει σχεδιαστεί για μέγιστη απόδοση και άνεση για τους επιβάτες, επιλέγοντας αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν τα ακόλουθα προγράμματα κίνησης: τα “EV”, “Auto” και “Hold.”

Μέσω ενός διακόπτη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αυτό που επιθυμεί και ανάμεσα σε αυτά τα τρία βασικά προγράμματα κίνησης: προτεραιότητα για την ηλεκτροκίνηση, πλήρως αυτοματοποιημένη υβριδική λειτουργία ή εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας για χρήση σε μεταγενέστερο χρόνο.

Η εκκίνηση γίνεται στάνταρ ηλεκτρικά στο πρόγραμμα “EV” και ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται στη συνέχεια, ανάλογα με τις συνθήκες. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες το σύστημα δημιουργεί μια αποδοτική σχεδίαση για ολόκληρη την διαδρομή και ιδανική πλοήγηση για τα επόμενα χιλιόμετρα. Ως αποτέλεσμα, αναγνωρίζονται καταστάσεις στις οποίες ο οδηγός θα πρέπει να τραβήξει το πόδι του από το δεξί πεντάλ. Ο οδηγός ειδοποιείται με μία οπτική ένδειξη στην οθόνη και μία διακριτική ανάδραση στο ενεργητικό πεντάλ του γκαζιού. Ταυτόχρονα, ξεκινά η λειτουργία ανάκτησης.

Όλες οι σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση, όπως ένας μετρητής ισχύος, η αυτονομία και η ροή ενέργειας, απεικονίζονται στο προαιρετικό ψηφιακό ταμπλό Audi virtual cockpit και στην οθόνη MMI.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook