Skoda Karoq: Ο αντικαταστάτης του Yeti είναι εδώ

Το νέο SUV της Skoda απαρνιέται την ξεχωριστή εμφάνιση του προκατόχου του και βάζει πλώρη για πιο mainstream πελάτες με εκκίνηση τα 19.900€

skoda-karoq-o-antikatastatis-tou-yeti-einai-edw
|
SHARE THIS
0
SHARES

Το Skoda Karoq που μόλις γνωρίσαμε από κοντά επί ελληνικού εδάφους πριν από λίγες ημέρες, είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την εταιρία. Αντικαθιστά το πολύ ξεχωριστό Yeti και ετοιμάζεται να κονταροχτυπηθεί στην πιο δημοφιλή κατηγορία των C-SUV.

 

 

Για να πετύχει τους στόχους της, η Skoda επέλεξε μία πιο συμβατική εμφάνιση. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι όμορφη, απλά ότι ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα έχει πλέον να ζυγίσει τα χαρακτηριστικά του μοντέλου +το διαφορετικό look (του Yeti), αλλά μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Το Karoq, έχει φυσικά τα δικά του χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Η εξωτερική του εικόνα χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Με μήκος 4.38μ., πλάτος 1.84μ. και ύψος 1.6μ., το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από αυτό που αντικαθιστά και αυτό φαίνεται και στο χώρο αποσκευών -παραδοσιακό ατού των Skoda- ο οποίος προσφέρει 521 λίτρα (588 λ. σε μοντέλα με το σύστημα Varioflex) με όλα τα καθίσματα στις θέσεις τους.

 

Το υπόλοιπο εσωτερικό του Karoq, έχει σχεδίαση που ακολουθεί την παράδοση των νέων Skoda αλλά και του γκρουπ συνολικά. Οι πολλές θέσεις μικρο-αποθήκευσης είναι καλοδεχούμενες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος του μοντέλου, προσφέροντας αίσθηση αναβαθμισμένης πολυτέλειας. Για την ώρα πάντως, δεν διατίθεται ούτε ως έξτρα, κάτι που θα αλλάξει τους προσεχείς μήνες.

Μέχρι να είναι διαθέσιμος ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, τον εντυπωσιασμό αναλαμβάνει η οθόνη του συστήματος infotainment -που ανάλογα με την έκδοση αντιλαμβάνεται και χειρονομίες. Το Karoq πάντως, προσφέρει και πολλές connected λύσεις (apps) και συνεργασία με κινητά ώστε να είναι αρκετά in. Οι νέοι θα εκτιμήσουν τον digital χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ νέοι αλλά και μεγαλύτεροι θα νιώσουν ασφάλεια από τον πακτωλό συστημάτων που προσφέρονται στο μοντέλο.

Η αίσθηση στο σαλόνι του Karoq είναι αυτή της ευρυχωρίας και κάποια πολύ σκληρά πλαστικά μπορεί να μην μας άρεσαν ιδιαίτερα, αλλά συγχωρούνται αν συνυπολογιστεί η χαμηλή τιμή εκκίνησης και άλλες σημαντικότερες παροχές.

Οι υποψήφιοι αγοραστές του Karoq μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε κινητήρες βενζίνης και diesel, με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς, με τις εκδόσεις 4Χ4 να εξοπλίζονται και με σύστημα επιλογής κίνησης ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν:

ΒΕΝΖΙΝΗ

  • KAROQ  1.0 TSI 116 PS  
  • KAROQ  1.0 TSI 116 PS DSG7
  • KAROQ  1.5 TSI 150 PS 
  • KAROQ  1.5 TSI 150 PS DSG7

DIESEL

  • KAROQ  1.6 TDI 116 PS
  • KAROQ  1.6 TDI 116 PS DSG7
  • KAROQ  2.0 TDI 150 PS 4X4
  • KAROQ  2.0 TDI 150 PS DSG7 4X4

 

Στο δρόμο

Στην χρονικά μικρή εμπειρία που είχαμε στο τιμόνι του Skoda Karoq επί ελληνικού εδάφους, αποκομίσαμε την αναμενόμενη αίσθηση και προβλέψιμη συμπεριφορά που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα του γκρουπ. Πολύ καλή ήταν η απορρόφηση κάθε ανωμαλίας από το δρόμο, ενώ το 1000άρι μοτέρ των 116 ίππων που δοκιμάσαμε, ήταν υπέρ-αρκετό για να κινήσει ευχάριστα το αμάξωμα με αρκετή ισχύ και οικονομία αλλά και ευχάριστο ήχο.

 

 

Εξοπλισμός

Η βασική έκδοση του SKODA KAROQ - Ambition, περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, σύστημα προειδοποίησης κινδύνου “FRONT ASSIST”, Hill Hold, προβολείς αλογόνου με φώτα ημέρας LED, δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, cruise control, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής High Definition 8”, Bluetooth & Smartlink+, ημιαυτόματο κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 16”, με την τιμή του μοντέλου να ξεκινά από τα 19.900 ευρώ σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1000 κ.εκ. και 116 ίππων.

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook