Κοιτώντας τα τρέχοντα και τα καινούργια μοντέλα του γκρουπ BMW να κυκλοφορούν στο ίντερνετ αλλά και στους δρόμους, δεν εντυπωσιάζεται κανείς από τα θετικά οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η επιχείρηση αφού οι προτιμήσεις των οδηγών και η επιλογή της γερμανικής φίρμας δεν κρύβονται. Αυτό που κάνει τη διαφορά όμως είναι η εκτόξευση πωλήσεων στα ηλεκτρικά μοντέλα που δείχνει να διαμορφώνει μία θετική τάση για το μέλλον!
Τα ηλεκτρικά μοντέλα συγκέντρωσαν μερίδιο πάνω από 3% στις παραδόσεις οχημάτων του BMW Group το πρώτο τρίμηνο (Q1 2016: 1,7%) και οι παραδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων διπλασιάστηκαν σχεδόν στις 20.000 μονάδες.
Με το λανσάρισμα του BMW i3 πριν από τέσσερα χρόνια σχεδόν, το BMW Group ήταν από τους πρωτοπόρους στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης και από τότε συνεχίζει την ίδια στρατηγική. Οταν λανσαριστεί το πρώτο plug-in υβριδικό MINI το καλοκαίρι του 2017, το BMW Group θα έχει εννέα ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό MINI αναμένεται το 2019. Το 2020, η BMW X3 με μπαταρία θα σηματοδοτήσει τον ερχομό της πλήρους ηλεκτροκίνησης στη βασική μάρκα του Group. Ενα χρόνο αργότερα, η νέα BMW iNEXT θα κυκλοφορήσει στην αγορά.
Τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία
Οι παραδόσεις αυτοκινήτων BMW, MINI και Rolls-Royce το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 5,3% στις 587.237 μονάδες (2016: 557.605). Ολες οι σημαντικές περιοχές πωλήσεων του Group συνέβαλαν σε αυτή την άνοδο. Χάρη στα ισχυρά αποτελέσματα, τα έσοδα του Group το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Μάρτιο ήταν πολύ υψηλότερα, στα 23.448 εκατ. ευρώ (2016: 20.853 εκατ. ευρώ, +12,4%). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν στα 2.646 εκατ. ευρώ, άνοδος 7,7% από το αντίστοιχο περσινό αποτέλεσμα 2.457 εκατ. ευρώ. Τα Κέρδη προ φόρων του Group (EBT) αυξήθηκαν σημαντικά 3.005 εκατ. ευρώ (2016: 2.368 εκατ. ευρώ).
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr