Τι ψάχνουν οι Ιάπωνες της Nissan στην Ελλάδα;

Το μυστικό της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών από την ελληνική αντιπροσωπεία αναζητούν οι ξένοι επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας

ti-psaxnoun-oi-iapwnes-tis-nissan-stin-ellada
SHARE THIS
0
SHARES

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., έχει κάνει τους Ιάπωνες να αναρωτιούνται για τη «συνταγή» της ελληνικής φίρμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., όπως τονίστηκε σε σχετική ανακοίνωση:

Αυτή η διάκριση είναι το φυσικό  αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. O όμιλος Θεοχαράκη έχει μεγάλη ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και  μετράει  σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε,  η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε  έχει συνδέσει το όνομά της  τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.»

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook