Τη σφραγίδα επιλογής των Millennials έχουν κερδίσει πλέον και τα SUV

Πάνω από τους 4 στους 5 Millennials πιστεύουν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον

ti-sfragida-epilogis-twn-millennials-exoun-kerdisei-pleon-kai-ta-suv
|
SHARE THIS
0
SHARES

Οι Millennials ανήκουν σε μία γενιά με έντονη κοινωνική συνείδηση. Με την προσέγγιση τους απέναντι στην κατανάλωση οι Millennials αλλάζουν το ‘σκεπτικό’ των εταιρειών – μαζί και των αυτοκινητοβιομηχανιών και οι ιδέες τους επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους στα αυτοκίνητα.

Πάνω από τους 4 στους 5 Millennials πιστεύουν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας. Εχοντας ξεπεράσει τα οικολογικά στερεότυπα, τα SUV βρίσκονται τώρα στις στο short lost του 25% των Millennials που σκέφτεται να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.

Η Ford πρόκειται να λανσάρει ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, που προβλέπεται να προσφέρει αυτονομία 480 km – αρκετή για να καλύψει την απόσταση Λονδίνο - Παρίσι. Η εταιρεία λανσάρισε τρία νέα SUV πέρσι στην Ευρώπη, και το νέο μοντέλο μηδενικών ρύπων θα είναι ένα από τα πέντε που αναμένονται μέχρι το 2020.

Οι πωλήσεις μοντέλων Ford SUV στην Ευρώπη – με το EcoSport, το Kuga και το Edge – αυξήθηκαν κατά 31% το 2016 συγκριτικά με το 2015. Πέρσι σημειώθηκαν οι καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία του Kuga και του EcoSport. Οι ταξινομήσεις SUV αυξήθηκαν κατά 21% σε όλη την Ευρώπη το 2016, συγκεντρώνοντας πάνω από το ένα τέταρτο του συνόλου των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook