Volvo: Επί 20 χρόνια αλλάζει τα μαθηματικά και λέει 4Χ4=20!

Το πρώτο τετρακίνητο Volvo που μπήκε στην παραγωγή ήταν το Volvo 850 Estate, το οποίο λανσαρίστηκε το Μάιο του 1996 με τον υπερτροφοδοτούμενο I5Τ κινητήρα 2,5 λίτρων

volvo-epi-20-xronia-allazei-ta-mathimatika-kai-leei-4x420
|
SHARE THIS
3
SHARES

Το 2017 η Volvo συμπληρώνει μία εικοσαετία σχεδιασμού, εξέλιξης και κατασκευής προηγμένων συστημάτων All-Wheel Drive και το γιορτάζει, προσθέτοντας στην γκάμα σύγχρονα συστήματα ηλεκτρικής τετρακίνησης τα οποία βασίζονται στην υβριδική τεχνολογία.

Τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις στο πεδίο της τετρακίνησης έχουν οδηγήσει σε μείωση του βάρους των μηχανικών συστημάτων με παράλληλη αύξηση της ενεργειακής απόδοσης. Από το λανσάρισμα της εξελιγμένης τεχνολογίας ‘Active On Demand’, όπου και οι τέσσερις τροχοί εμπλέκονται μονίμως στη μετάδοση, κατέστη δυνατή η άμεση κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν αυτό απαιτείται.

 

Το ποσό δε της ροπής, είναι συνεχώς ελεγχόμενο ώστε να εξασφαλίζεται σταθερά το βέλτιστο αποτέλεσμα όσον αφορά το κράτημα, την ευστάθεια και την έλξη ανά πάσα στιγμή. Η σχεδιαστική φιλοσοφία του μηχανικού συστήματος τετρακίνησης (AWD) της Volvo Cars είναι ενιαία, με την ανάλογη παραμετροποίηση, όπου απαιτείται, για εφαρμογή στα διάφορα μοντέλα της σουηδικής μάρκας.

Η πρόοδος στην τεχνολογία της τετρακίνησης εξασφαλίζει ότι το βελτιωμένο κράτημα, η ευστάθεια και η ελκτική ικανότητα συνεχίζουν να προσφέρουν έλεγχο, σιγουριά και ευχαρίστηση στον οδηγό, με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

 

 

Οι τετρακίνητες εκδοχές αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% της νέας Σειράς 90, ήτοι XC90, S90 και V90, στις παραγγελίες που δέχεται η Volvo. Όσον αφορά όλη την γκάμα των μοντέλων της εταιρείας, το αντίστοιχο νούμερο κινείται πάνω από το 40%.

 

Η Volvo διεξάγει έρευνες και δοκιμές στα συστήματα τετρακίνησης εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια. Το πρώτο τετρακίνητο Volvo που μπήκε στην παραγωγή ήταν το Volvo 850 Estate, το οποίο λανσαρίστηκε το Μάιο του 1996 με τον υπερτροφοδοτούμενο I5Τ κινητήρα των 2,5 λίτρων, που απέδιδε 193 ίππους και συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook