Εριξαν "μαύρο" στους επιβάτες τρένου για να διαφημίσουν την...ΔΕΗ

Ο εργολάβος, που έντυσε τα βαγόνια των τρένων με διαφήμιση της ΔΕΗ για τη βιοποικιλότητα, κάλυψε και τα παράθυρα, καθώς ο υπάλληλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που συντόνιζε, ξέχασε ότι οι επιβάτες... βλέπουν

eriksan-mauro-stous-epibates-trenou-gia-na-diafimisoun-tindei
|
SHARE THIS
0
SHARES

Ο ΟΣΕ διαφημίζει το ταξίδι με το τρένο, με μεγάλο πλεονέκτημα τη δυνατότητα που δίνει στους επιβάτες να κάνουν ξεκούραστα διαδρομές, όπως "Αθήνα-Θεσσαλονίκη", απολαμβάνοντας το τοπίο από το παράθυρο. Αυτό, όμως, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει παράθυρο. Όσοι μπήκαν, τις τελευταίες ημέρες, στα βαγόνια του συρμού με προορισμό τη Θεσσαλονίκη διαπίστωσαν με έκπληξη ότι θα έκαναν ένα 5ωρο ταξίδι, χωρίς να βλέπουν σχεδόν τίποτα έξω από το τρένο. 

Πρόσφατα, η ΔΕΗ συμφώνησε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ντύσει τα βαγόνια των τρένων με μια διαφήμιση για τη βιοποικιλότητα. Ο υπάλληλος, όμως, που ανέλαβε την υποχρέωση να επιβλέπει τις εργασίες του εργολάβου, ξέχασε να του πει ότι τα παράθυρα των βαγονιών έπρεπε να μείνουν ακάλυπτα, κυρίως στα τρένα που πραγματοποιούν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Αποτέλεσμα ήταν, οι επιβάτες να είναι υποχρεωμένοι να ταξιδεύουν, σχεδόν για 5 ώρες κυριολεκτικά "στα τυφλά".

Το ίδιο συνέβη και σε συρμούς που κινούνται μεταξύ Αεροδρομίου και Κιάτου, μια διαδρομή που διαρκεί, περίπου μία ώρα. Από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάντως, προσπαθούν να διορθώσουν την γκάφα, το συντομότερο δυνατό, για να προσφέρουν τη δυνατότητα στους επιβάτες που θα χρησιμοποιήσουν τα τρένα την εορταστική περίοδο, να φωτογραφίσουν με άνεση από το παράθυρο της θέσης τους, τα μοναδικά ελληνικά τοπία. 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook