Πόρισμα για το Μάτι: Πυροσβεστικό είχε φτάσει στο Νταού πριν το καλέσουν!

Εντυπωσιακά είναι τα τελευταία στοιχεία για την τραγωδία στο Μάτι Αττικής. Πυροσβεστικό όχημα είχε φτάσει στο Νταού Πεντέλης 54 δεύτερα πριν το καλέσουν!

porisma-gia-to-mati-treis-diaforetikoi-xronoi-enarksis-tis-fwtias
|
SHARE THIS
0
SHARES

Εντυπωσιακά είναι τα τελευταία στοιχεία για την τραγωδία στο Μάτι Αττικής. Πυροσβεστικό όχημα είχε φτάσει στο Νταού Πεντέλης 54 δεύτερα πριν το καλέσουν! 

Αναλυτικότερα:

ΠΣ 2792: ΒΑΝ της Πυροσβεστικής Νέας Μάκρης εμφανίζεται με ώρα εκκίνησης 16:47 και ώρα άφιξης 17:01 στο Νταού Πεντέλης, ενώ στη λίστα πόρων αναγράφεται ως ώρα ενημέρωσης 17:14:54 και άφιξη 17:14…

ENGAGE… ψέματος και θανάτου! Τα ίχνη κίνησης των πυροσβεστικών οχημάτων που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν την φονική πυρκαγιά στο Μάτι, βρίσκονται σε μία πλήρη αναντιστοιχία, χρόνων, τόπου και πραγματικής παρουσίας. Από την τηλεματική εφαρμογή μέσω GPS, που βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία προκύπτουν τρεις διαφορετικοί χρόνοι έναρξης πυρκαγιάς, όπως επισημαίνεται στην έκθεση προκαταρκτικής πραγματογνωμοσύνης 182 σελίδων, του ορισμένου δικαστικού πραγματογνώμονα Δημήτριου Λιότσιου.

«Πήγε 16:52, ενημερώθηκε στις 19:39 της επόμενης μέρας»

Η ανάλυση της αυτόματης καταγραφής ίχνους κίνησης των πυροσβεστικών οχημάτων κρύβει «θησαυρούς» αναντιστοιχιών.

ΠΣ 3993: φαίνεται να κινητοποιείται στις 16:41 και είχε ώρα άφιξης τις 16:56, και από τις διαβιβάσεις του προκύπτει ότι η ώρα του δελτίου τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος δεν ισχύει.

ΠΣ 3024: τζιπ του 12ου ΠΣ Αθηνών με ώρα εκκίνησης 16:42 και άφιξης 16:55, από τα τηλεματικά δεδομένα προκύπτει ότι ενημερώνεται στις 16:58 χωρίς ώρα άφιξης.

ΠΣ 3211: υδροφόρο όχημα έχει ώρα εκκίνησης 16:48 και άφιξης 16:52. Σε 4 λεπτά έφθασε από τον Νέο Βουτζά στο Νταού Πεντέλης, απόσταση που χρειάζεται το λιγότερο 15 λεπτά για να καλυφθεί. Επίσης στη λίστα με στοιχεία περιστατικού 571943 του ΕΣΚΕ εμφανίζεται να ενημερώνεται στις… 24 Ιουλίου στις 19:39.

Η… έρπουσα φωτιά και η άλλη που απειλούσε σπίτια

Δείγμα της κακής εκτίμησης και συντονισμού των εναέριων μέσων εμφανίζεται αναλυτικά στην πραγματογνωμοσύνη του κ. Λιότσιου.

16:46: Το ελικόπτερο S-64 N 189 ACELFDYO ενημερώνει ότι η πυρκαγιά στο Καλαμάκι Ισθμού, κοντά σε εγκαταστάσεις πετρελαϊκής εταιρείας είναι έρπουσα σε θάμνους και ελεγχόμενη

17:10: Το ελικόπτερο S-64 Ν 154 ACTAT ενημερώνει ότι η πυρκαγιά στο Νταού Πεντέλης είναι γύρω από σπίτια

17:30: Το ελικόπτερο S-64 Ν 154 ACTAT αναφέρει και πάλι ότι η πυρκαγιά στο Νταού είναι κοντά σε σπίτια, κινείται ανατολικά και θα απειλήσει σπίτια

18:00: Εντολή εκτροπής από τον Αρχηγό του ΠΣ και Διοικητή ΕΣΚΕ στο S-64 Ν194 ACADR από το Νταού στο Καλαμάκι   

18:33: Διαβιβάζεται στο S-64 Ν194 ACADR που επιχειρεί στο Καλαμάκι την εντολή του Αρχηγού του ΠΣ και Διοικητή ΕΣΚΕ να κάνει ρίψεις όπου βλέπει εστία πυρκαγιάς στις εγκαταστάσεις της Motor Oil

19:11:  Το CL-415 (2054) ενημερώνει ότι στην Πεντέλη υπάρχει μεγάλο ενιαίο μέτωπο με φλόγες ύψους 10-20 μέτρων, άνεμος νοτιοανατολικός, κατευθύνει τη φωτιά στη θάλασσα, ενδιάμεσα υπάρχουν σπίτια.

Πανικός στους δρόμους

Στα συμπεράσματα της έκθεσης πραγματογνωμοσύνης αναφέρεται επίσης πως η διαχείριση της κυκλοφορίας από την Τροχαία οδήγησε σε μεγάλο όγκο αυτοκινήτων στον κεντρικό παραλιακό δρόμο του Ματιού, αλλά και στις φραγμένες από αυτοκίνητα κάθετες διόδους, προκαλώντας κυκλοφοριακή συμφόρηση λόγω πανικού των παρευρισκομένων στην περιοχή.

Ο πραγματογνώμονας υπέβαλε αίτημα προς την Ελληνική Αστυνομία για την χορήγηση αντιγράφων των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών από τα επιχειρησιακά κέντρα τα οποία ενεπλάκησαν στη διαχείριση των περιστατικών, τυχόν βιντεοληπτικού υλικού από τις κάμερες διαχείρισης της κυκλοφορίας και της περιφέρειας Αττικής, των καρτελών τηλεφωνικών κλήσεων στο «100» και τα σχέδια-μνημόνια ενεργειών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Φωτό: Ευρωκίνηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook