
Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα μέσα στο σπίτι της, στη συνοικία της Νέας Χώρας στα Χανιά, μια τετραπληγική γυναίκα, 56 ετών.
Η άτυχη 56χρονη χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο
Τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας και όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ λόγω χρέους της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.
Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν το απόγευμα μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.
Τι λέει η ΔΕΗ
Πηγές της ΔΕΗ σχολίαζαν τον θάνατο της άτυχης γυναίκας, λέγοντας ότι ήταν πρακτικά αδύνατο για τη ΔΕΗ να γνωρίζει την κατάσταση της υγείας της 56χρονης τετραπληγικής.
Οπως ανέφεραν αργά το βράδυ πηγές της επιχείρησης, δεν είχε δηλωθεί στη ΔΕΗ ότι η θανούσα χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη όλο το 24ωρο (οι περιπτώσεις αυτές ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες καταναλωτών στις οποίες δεν γίνεται διακοπή της ηλεκτροδότησης ανεξαρτήτως οφειλών).
Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι ο μετρητής κατανάλωσης («ρολόι») ήταν δηλωμένος σε διαφορετικό όνομα καθώς και ότι δεν είχε γίνει αίτηση για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο στο οποίο επίσης εντάσσονται, με οικονομικά κριτήρια, άτομα που έχουν ανάγκη μηχανικής υποστήριξης με χρήση ιατρικών συσκευών.
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ
Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που ειναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής,καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας. Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα. Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr