Με αέρα εξωτερικού η γιορτινή διαφήμιση της ΑΒ Βασιλόπουλος

Το Χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει κάτι από το κύρος των μεγάλων διεθνών αλυσίδων και καταφέρνει να συγκινήσει

|
SHARE THIS
0
SHARES

Χριστούγεννα: H ωραιότερη εποχή του χρόνου για τους περισσότερους από εμάς και το καταλαβαίνουμε όχι μόνο από τα λαμπάκια που κατακλύζουν σιγά σιγά την πόλη, αλλά και από τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που ξεπηδούν στην τηλεοπτική prime time και μας κάνουν να τις χαζεύουμε.

Γιατί όμως; Τι έχουν οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που τις περιμένουμε πως και πως και ξεχνάμε το zapping; Είναι η διάθεσή που έχουμε για τον πιο όμορφο μήνα του χρόνου, ή μήπως οι εταιρείες φτιάχνουν πραγματικά τις ωραιότερες διαφημίσεις του χρόνου;

Η ιστορία έχει αποδείξει διεθνώς, πως οι εταιρείες επιλέγουν τα Χριστούγεννα για να προβάλουν τις πιο ακριβές και τις πιο συναισθηματικές διαφημιστικές ταινίες. Ταινίες που έχουν αφήσει εποχή όπως αυτή του John Lewis το 2011 και της Sainsbury το 2014, αλλά παράλληλα έχουν λάβει και αμφιλεγόμενες κριτικές.

Αυτό που είναι σίγουρο πάντως, είναι πως για να έχει μια εταιρεία το επιθυμητό αποτέλεσμα μέσα από μια Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, χρειάζεται δύο βασικά στοιχεία: να μιλήσει στο συναίσθημα και να επιλέξει τη σωστή στιγμή να λανσάρει τη διαφημιστική της καμπάνια.

Φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος φαίνεται πως πέτυχε τη βέλτιστη ισορροπία. Την Κυριακή 10.12.2017 λάνσαρε τη νέα χριστουγεννιάτικη διαφημιστική της καμπάνια και πραγματικά μας κέρδισε.

Η ιστορία με το μαγικό πεφταστέρι που φέρνει τον παππού στον εγγονό του, εκπληρώνοντας την επιθυμία του μικρού, δεν μας συγκίνησε απλά. Μας απέδειξε πως όταν οι εταιρείες σέβονται τον εαυτό τους και τους πελάτες τους, αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και τις ενέργειες και τις καμπάνιες τους. Δεν πρόκειται για άλλη μία χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους, φροντισμένη μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Μια ταινία που συμβαδίζει με τους μεγάλους retailers του εξωτερικού και που η ΑΒ Βασιλόπουλος εισάγει ένα νέο trend στην Ελλάδα για τη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση.

Ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει υψηλή ποιότητα δουλειάς, διεθνή standards και μια προσέγγιση που ισορροπεί ανάμεσα στην απλότητα και το συναίσθημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook