Η Kate και η Naomi, 20 χρόνια μετά, ξανά στην εκστρατεία κατά του καρκίνου

Τα δύο εμβληματικά μοντέλα επιστρέφουν στην καμπάνια μετά από 20 χρόνια.

i-kate-kai-i-naomi-20-xronia-meta-ksana-stin-ekstrateia-kata-tou-karkinou
SHARE THIS
4
SHARES

Η Kate Moss και η Naomi Campbell είναι δύο από τα πιο αμίμητα μοντέλα της βιομηχανίας της μόδας. Ήταν φίλες σε όλη τη δεκαετία του '90 και, όπως αποδεικνύεται από την εμφάνισή τους στο Gogglebox πέρυσι, παραμένουν φίλες μέχρι σήμερα. Τώρα, οι δυο τους παίρνουν μέρος στην εκστρατεία "Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Μαστού" για το 2016, φωτογραφημένη από τον γνωστό φωτογράφο Mario Testino, είκοσι χρόνια αφού ο Ralph Lauren ξεκίνησε το πρόγραμμα συγκέντρωσης χρημάτων μετά το θάνατο μιας πολύ στενής του φίλης.

«Είναι υπέροχο να επιστρέφω στην προσπάθεια του "Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Μαστού" ειδικά σε αυτή την πολύ ιδιαίτερη επέτειο», λέει η Moss. «Από την έναρξή της εκστρατείας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1996, όταν εμφανίστηκα για πρώτη φορά στην αφίσα της εκστρατείας, έχει επηρεάσει πολλές ζωές με τη χρηματοδότηση για την έρευνα κατά της ασθένειας.»

Η Kate Moss στην καμπάνια το 1996. Φωτο: Patrick Demarchelier
Η Kate Moss στην καμπάνια το 1996. Φωτο: Patrick Demarchelier

«Τα τελευταία είκοσι χρόνια η εκστρατεία "Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Μαστού" μας έχει ενώσει όλους- επιστήμονες, μοντέλα, σχεδιαστές, τις μητέρες, τους φωτογράφους, τους εμπόρους- είμαστε μια ισχυρή δύναμη κατά της νόσου», λέει η Campbell. «Ήταν δύο δεκαετίες απίστευτης υποστήριξης για ουσιαστική έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού και είναι ζωτικής σημασίας ώστε να μην σταματήσει τώρα. Με την εκστρατεία του 2016, είναι τιμή μου να σταθώ δίπλα στους ανθρώπους σε όλη τη Βρετανία, με την πίστη ότι όλοι μαζί θα κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα.»

Η Naomi Campbell στην καμπάνια το 1996. Φωτο: Patrick Demarchelier
Η Naomi Campbell στην καμπάνια το 1996. Φωτο: Patrick Demarchelier

Από το 1996, στις εκστρατείες του "Η Μόδα Πολεμά τον Καρκίνο του Στήθους" έχουν συμμετάσχει και άλλα εμβληματικά μοντέλα, όπως η Claudia Schiffer, η Twiggy καιη  Yasmin Lebon, και βοήθησαν να μαζευτούν πάνω από 16 εκατομμύρια λίρες για την ενίσχυση της έρευνας για τον καρκίνο. Για να υποστηρίξουν την εκστρατεία, οι αγοραστές καλούνται να αγοράσουν ένα ρούχο από τη συλλογή, με τουλάχιστον το 30 τοις εκατό των κερδών να πηγαίνει υπέρ της έρευνας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook