
Ο 23χρονος Jarre, γεννήθηκε στη Γαλλία, και έχει ζήσει σε Κίνα και Καναδά. Το 2012 έφτασε στη Νέα Υόρκη άστεγος και με 400 δολάρια στην τσέπη: «Όταν έφτασα στη Νέα Υόρκη, ήμουν άστεγος με 400 δολάρια στην τσέπη», λέει. «Τις δύο πρώτες εβδομάδες, έπεισα κάποιον να μου επιτρέψει να κοιμάμαι στο πάτωμα του διαμερίσματός του. Στη συνέχεια, έπεισα τον Gary (έναν φίλο) να δημιουργήσουμε μια εταιρεία... Και φυσικά δεν του είχα πει ότι επί 6 μήνες κοιμόμουν στο πάτωμα του γραφείου» λέει ο ίδιος.
Τώρα, ο Jarre συναναστρέφεται με προσωπικότητες όπως ο Robert De Niro, ο Pharrell Williams και ο Aaron Paul, εκ των οποίων όλοι έχουν εμφανιστεί σε Vine του. Και ποζάρει στο εξώφυλλο του περιοδικού Adweek, για το τεύχος Σεπτεμβρίου.

Συνεργασίες με κολοσσούς
Πριν από λίγες ημέρες, ο Jerome Jarre κάθησε στην πρώτη σειρά των MTV Video Music Awards, καταγράφοντας όλη τη δράση με το κινητό του, την οποία μετέτρεπε αμέσως σε βιντεάκι για το Vine. Πρωταγωνιστές του οι αστέρες που ανεβοκατέβαιναν στη σκηνή, ενώ χόρευαν, χαμογελούσαν και έκαναν διάφορες γκριμάτσες.
Η Μπιγιονσέ είναι μία από τις πρωταγωνίστριες των βίντεό του.
Ο Jarre πληρώνεται για να κάνει όλα αυτά, κάτι που θα μπορούσε, φυσικά, να είναι η ονειρεμένη δουλειά για κάθε παιδί που διαθέτει smartphone. Το MTV τον προσέλαβε για να μοιράζεται τα βίντεο στον λογαριασμό του στο Vine, όπου έχει 7,2 εκατομμύρια followers! Το ποσό που πληρώνεται για κάθε ένα βίντεο; 25.000 δολάρια, Και 35.000 δολάρια για την αποστολή ενός Snapchat.

Προς Θεού, μην φανταστείτε ότι η δουλειά του είναι εύκολη. Ένα βίντεο 6 δευτερολέπτων μπορεί να χρειαστεί 6 ώρες δουλειάς.
Η τρέλα του Vine
Το Vine έχει μεγάλη δυναμική πλέον, εξηγεί ο Jordan Bitterman, διευθύνων σύμβουλος της Mindshare. «Το περιεχόμενο έχει μικρότερη μορφή, είναι στακάτο, μπορεί να μοιραστεί εύκολα, είναι διασκεδαστικό και ενημερωτικό... Οι μεγάλες εταιρείες θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτό, διότι η δημιουργία ενός βίντεο έξι δευτερολέπτων για το Vine, είναι πολύ λιγότερο δαπανηρή από ένα premium σποτ για την τηλεόραση.»
Η General Electric είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλης εταιρείας, που χρησιμοποιεί το Vine.
Αυτό ο παγκόσμιος γίγαντας της βιομηχανίας, χρησιμοποιεί τα social media για να τεστάρει διάφορες διαφημίσεις προϊόντων στο Instagram και πειραματίζεται με το Snapchat.
Πέρυσι, η General Electric προσέλαβε τον Jarre την ημέρα της βαρύτητας, για να δημιουργήσει ένα βίντεο με σκοπό να προσεγγίσει τους νέους. Τον έβαλε, λοιπόν σε ένα αεροσκάφος και γύρισε το πρώτο Vine μηδενικής βαρύτητας. Με το αζημίωτο φυσικά.
Συνεργασία με την Google
Πριν από τέσσερις ημέρες ο Jarrer μοιράστηκε με τους ακόλουθούς του στο instagram μια σπουδαία συνεργασία που ετοιμάζει. «Ελπίζω να σας αρέσουν οι εκπλήξεις γιατί ετοιμάζω μία μεγάλη» γράφει... Και επισυνάπτει φωτογραφία μέσα από τα γραφεία της Google.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr