Θα προλάβεις την limited edition CÎROC x Μoschino luxury vodka;

Eίναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες κάβες σε όλη την Ελλάδα μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων από τέλη Νοέμβριου

tha-prolabeis-tin-limited-edition-croc-x-moschino-luxury-vodka
SHARE THIS
0
SHARES

Η CÎROC Vodka παρουσιάζει στο κοινό μια ειδικά σχεδιασμένη limited edition φιάλη σε συνεργασία με τον κορυφαίο ιταλικό οίκο μόδας Moschino.

Η ultra-premium vodka CÎROC είναι συνδεδεμένη με τα πιο hot fashion happenings του κόσμου και αυτή η παιχνιδιάρικη συνεργασία με τη Moschino έρχεται για να το επιβεβαιώσει. Είναι μία συνεργασία που τονίζει την αυτοπεποίθηση και το self-expression και δίνει μια τολμηρή, νέα ερμηνεία στην έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας.

 

H φιάλη σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τον Jeremy Scott, creative director της Moschino και συνδυάζει τις iconic χρυσές αλυσίδες του οίκου Moschino με εκκεντρικά χρυσά γράμματα και το μοναδικό γαλάζιο χρώμα της CÎROC ενώ έχει το σήμα της ειρήνης στο κέντρο του μπουκαλιού. Μέσα σε αυτή την υπέροχα σχεδιασμένη φιάλη περικλείεται η παιχνιδιάρικα εκλεπτυσμένη και γνωστή CÎROC vodka. Μπορείτε να την απολαύσετε σε μοναδικά πάρτι και σε εορτασμούς με τους αγαπημένους σας, ή και σε μια τυπική συνάντηση με τους fashion lover φίλους σας, η επιλογή είναι δική σας!

 

H δυναμική αυτή συνεργασία ανακοινώθηκε φέτος την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου όπου ο Jeremy Scott, εγκαινίασε τη συνεργασία με κάποιους από τους πιο hot influencers παγκοσμίως: την Golden Barbie (γνωστή επίσης ως Jasmine Sanders) μοντέλο, τον River Viiperi μοντέλο, τη Thando Thabethe DJ και ηθοποιό, τον WizKid τραγουδιστή και τον Cassper Nyovest μουσικός και recording artist. Το ιδιαίτερο ταλέντο και υπόβαθρο τους ταυτίζονται άψογα με το μοναδικό στυλ της vodka CÎROC και του οίκου Moschino.

 

Η Natalie Wills, επικεφαλής της vodka CÎROC, προσθέτει: «Θέλαμε να συνεργαστούμε με τον Jeremy Scott εδώ και πολύ καιρό. Έχει μία παιχνιδιάρικη προσέγγιση απέναντι στη μόδα και στη σύγχρονη πολυτέλεια που την κάνει πιο προσιτή και μέσω των σχεδίων του για τη Moschino κάνει τους ανθρώπους να χαμογελούν. Ακριβώς όπως η CÎROC, μία μάρκα που βασίζεται στην πολυτέλεια αλλά ποτέ δεν παίρνει τον εαυτό της πολύ σοβαρά

 

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook