Την εντυπωσιακή ανάκαμψη της Κωτσόβολος - Dixons αναδεικνύει το Bloomberg

Το γνωστό πρακτορείο πήρε συνέντευξη από τον Αντιπρόεδρο και CEO, Ανδρέα Αθανασόπουλο που κατάφερε να "γυρίσει" την εταιρεία σε εντυπωσιακή κερδοφορία εν μέσω κρίσης

tin-entupwsiaki-anakampsi-tis-kwtsobolos---dixons-anadeiknuei-to-bloomberg
|
SHARE THIS
0
SHARES

Την αξιοσημείωτη πορεία ανάκαμψης -εν καιρώ κρίσης- της Κωτσόβολος – Dixons Southeast Europe, κάλυψε δημοσιογραφικά το γνωστό οικονομικό πρακτορείο Bloomberg, αναγνωρίζοντας την μεγάλη επιτυχία ενός εγχειρήματος που αποτελεί πλέον παράδειγμα προς μίμηση.

Οι δημοσιογράφοι του Bloomberg, αφού επισήμαναν τον καθοριστικό ρόλο που έχει διαδραματίσει στην ανάκαμψη της εταιρείας, μέσω των επενδύσεων και όχι των περικοπών, ο Aντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Ανδρέας Αθανασόπουλος, του ζήτησαν να αποκαλύψει την στρατηγική.

 

«Για να αντιστρέψουμε τα οικονομικά αποτελέσματα έπρεπε είτε να μειώσουμε όλες τις λειτουργείες της εταιρείας ελπίζοντας να γίνουν πιο κερδοφόρες ή να προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε τα μεγέθη μας για να μπορούμε να εκμεταλλευθούμε τις οικονομίες κλίμακος και φάσματος που θα προέκυπταν», είπε ο Ανδρέας Αθανασόπουλος και συνέχισε, «Η εταιρεία επέλεξε να εφαρμόσει τη δεύτερη στρατηγική και η επιλογή απέδωσε καρπούς.  Για το οικονομικό έτος που λήγει τον Απρίλιο, η Κωτσόβολος αναμένει να καταγράψει κέρδη 13 εκατομμυρίων ευρώ, σε αντίθεση με τη ζημιά 5.2 εκατομμυρίων ευρώ που καταγράφηκε το 2013».

Το Bloomberg αναφέρει ότι η τεράστια αλλαγή που έγινε στην εταιρεία, ανέδειξε την Κωτσόβολος ως τη μονάδα με το μεγαλύτερη αύξηση στα έσοδα της Αγγλικής εταιρείας Dixons Carphone Plc., επιτυχία που πιστώνεται στον κ. Αθανασόπουλο και την πορεία που επέλεξε από το 2013 και μετά οπότε και ανέλαβε τα καθήκοντά του.

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος, «εταιρείες όπως η Κωτσόβολος διαπιστώνουν ότι με τη σωστή στρατηγική, την επένδυση σε προϊόντα και επιχειρήσεις που απευθύνονται σε μια αγορά ευαίσθητη απέναντι στο κόστος υπάρχουν περιθώρια κέρδους στην Ελλάδα».

Επενδύσεις 

Πως αντιδράς σε μία αγορά που από την αρχή της ύφεσης, έχει απωλέσει το 33% του διαθέσιμου εισοδήματός της; Αναρωτήθηκε το Bloomberg.

Η απάντηση του Αντιπροέδρου και Διεθύνοντα Συμβούλου, Ανδρέα Αθανασόπουλου ήταν, με επενδύσεις.

«Από το 2013 μέχρι τον Απρίλιο του 2017, η Κωτσόβολος τετραπλασίασε τις επενδύσεις της, ενώ κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους, ενδέχεται να εφαρμόσει ένα επιπλέον επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ.

Παρόλο που η Κωτσόβολος μείωσε τον αριθμό των καταστημάτων από 99 σε 94, ο αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε από 1.700 το 2014, σε 2.100 στα μέσα του 2017, ενώ η εταιρεία επένδυσε στην ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων ή στην μεταφορά ορισμένων σε μεγαλύτερους και πιο λειτουργικούς χώρους.»

Η στρατηγική της Κωτσόβολος δεν είχε θετικά οικονομικά αποτελέσματα μόνο ως προς την ελληνική αγορά. Συνέβαλε και στην ανάδειξη της ελληνικής μονάδας ως νικητή ολόκληρου του γκρουπ της της Dixons Carphone και στο τέλος του 3ου τριμήνου του οικονομικού έτους, τα έσοδα της ελληνικής μονάδας αυξήθηκαν κατά 23% και ήταν σχεδόν τριπλάσια από αυτά του ομίλου Nordics (8%) και ακόμα πιο εντυπωσιακά σε σχέση με την αύξηση του 1% στην Ιρλανδία και στην εγχώρια αγορά της Dixons.

Και τώρα τι;

Για τον Ανδρέα Αθανασόπουλο, η ανάπτυξη, αν και ισχυρή, είναι «ανεπαρκής για το μέλλον». Πλέον ο αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, διερευνά νέους τρόπους επενδύσεων στην Ελλάδα εστιάζοντας στη βελτίωση των δυνατοτήτων της εταιρείας στους τομείς της αυτοματοποίησης των σπιτιών, της εξυπηρέτησης πελατών, των χρόνων απόκρισης στις εγγυήσεις και γενικότερα της ικανότητάς να είναι πιο κοντά στους πελάτες και τις ανάγκες τους πριν και μετά τις αγορές προϊόντων.

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook