Καλομοίρα:Κερδίζει εκατομμύρια ο άντρας της από selfie!

Η Καλομοίρα «κέρδισε» τους Έλληνες και ο σύζυγός της κερδίζει την αμερικανική αγορά με ελληνική πατέντα για selfie φωτογραφίες. Ιστορία επιχειρηματικής επιτυχίας.

|
SHARE THIS
98
SHARES

Ο «πυρετός» των selfie που γιγαντώθηκε τη βραδιά των τελευταίων βραβείων Όσκαρ και μετατράπηκε στο απόλυτο παγκόσμιο trend, αποτέλεσε τη βάση για μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά και προσέφερε τη δυνατότητα σε νέες και καινοτόμες ιδέες να αποκτήσουν σάρκα και οστά.

Ο Αγάπιος Παπαδαμαντίου
Ο Αγάπιος Παπαδαμαντίου

Η ευκαιρία αυτή αποτέλεσε το εφαλτήριο για την «απογείωση» της Exofab, της ελληνικής startup η οποία δημιουργεί θήκες για iPhone και Samsung κινητά από ειδικό τζελ πολυορεθάνης, μετατρέποντας τα smartphone μας στην απόλυτη «μηχανή selfie».

 

Η εξάπλωση της Exofab στις ΗΠΑ έγινε σε συνεργασία με τον Γιώργο Μπούσαλη, τον σύζυγο της Καλομοίρας, ο οποίος «τρέχει» μαζί με τον Αγάπιο Παπαδαμαντίου τις αμερικανικές δραστηριότητες της εταιρείας. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στην άλλη όχθη του Ατλαντικού ήταν εντυπωσιακή. Μέσα στους πέντε πρώτους μήνες η Exofab πούλησε περίπου 40.000 θήκες, ενώ η παρουσία της στην πρόσφατη CTIA, την έκθεση καινοτομίας στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας στο Λας Βέγκας, προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών προμηθευτών.

 

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Αγάπιος Παπαδαμαντίου, λέει για το gadget της εταιρίας του: «Στην Αμερική οι selfies δεν είναι απλώς μια μόδα. Τηλεοπτικά προγράμματα και events στήνονται πάνω στη νέα αυτή συνήθεια. Για εμάς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη δημιουργίας μιας εφαρμογής αποκλειστικά για όσους αποκτούν τη θήκη, η οποία δίνει τη δυνατότητα για λήψη φωτογραφιών με χρονοκαθυστέρηση».

Η σκέψη, λοιπόν, ήταν απλή. Οποιοσδήποτε θέλει να τραβήξει μια selfie χωρίς να κρατάει το κινητό του, μπορεί να το τοποθετεί σε μια καθαρή γυάλινη επιφάνεια, να ρυθμίσει τον χρονοδιακόπτη του Exofab app, και να πάρει την κατάλληλη πόζα!

Και η Καλομοίρα στην καμπάνια της Exofab
Και η Καλομοίρα στην καμπάνια της Exofab

Η εφαρμογή της Exofab έβαλε το προϊόν στις λίστες με τα «must have» αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας. Διασημότητες όπως η Μαρία Μενούνος και η οικογένεια Καρντάσιαν βρίσκονται ανάμεσα σε πολλά ακόμη μέλη της αμερικανικής showbiz τα οποία «ντύνουν» τα κινητά τους με τη «θήκη-selfie».

Ο «fashion χαρακτήρας» της Exofab και η ελληνική της ταυτότητα αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του ονόματός της, καθώς αποτελεί ένωση της ελληνικής «εξωτερικό» (Exo) και της αγγλικής fabulous (fab).

 

Οι θήκες της Exofab είναι διαθέσιμες για iPhone 4 έως 5S και Samsung Galaxy S4-S5 ενώ τον επόμενο μήνα θα κυκλοφορήσουν και οι θήκες για τα iPhone 6. «H δημιουργία των θηκών για iPhone 6 ξεκίνησε λίγο πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους. Η διαδικασία παραγωγής άλλαξε, καθώς οι καμπύλες του κινητού προσφέρονται για τη δημιουργία νέων πλάγιων bumpers τα οποία θα είναι πιο λεπτά και θα προσαρμόζονται καλύτερα στη συσκευή χωρίς να αλλάζουν τη μορφή της», λέει ο Αγάπιος Παπαδαμαντίου.

Η συνεργασία της Exofab με μεγάλα πολυκαταστήματα των ΗΠΑ όπως τα Nordstrom και Target, με 300 και 1800 παραρτήματα αντιστοίχως σε ολόκληρη τη χώρα, έχει ήδη «απογειώσει» τις δραστηριότητες της ελληνικής startup, η οποία, όπως λέει ο δημιουργός της, θα συνεχίσει να ποντάρει στην αμερικανική αγορά, διατηρώντας όμως και τη διαδικτυακή της παρουσία εντός της Ευρώπης μέσω των μεγαλύτερων ψηφιακών marketplaces.

Πηγή: fortunegreece.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook