Η Μέριλιν Μονρόε «ζει και βασιλεύει». Ποια άλλη πιο τρανταχτή απόδειξη από το ότι πενήντα δύο χρόνια μετά το θάνατό της, το μεγαλύτερο σύμβολο του σεξ του 20ου αι. γίνεται το ... πρόσωπο μιας διεθνούς εταιρείας προϊόντων ομορφιάς όπως η Max Factor;
Είναι σύνηθες φαινόμενο οι διασημότητες του Χόλιγουντ να βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την υπογραφή «χρυσών» συμβολαίων αναλαμβάνοντας «πρεσβευτές» πολυεθνικών εταιρειών στις καμπάνιες προώθησής τους. Είναι μάλλον ασυνήθιστο, ωστόσο, να αναλαμβάνει αυτό το ρόλο σταρ μετά θάνατον. Παρ' όλα αυτά, η Μέριλιν Μονρόε είναι η «διεθνής λαμπερή πρέσβειρα» της Max Factor και θα πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας το 2015.
Η μεταμόρφωση της Νόρμα Τζην στη σεξοβόμβα Μέριλιν
Η καμπάνια στοχεύει να αναδείξει το ρόλο του μακιγιάζ στη μεταμόρφωση της νεαρής Νόρμα Τζην στην, γεμάτη αυτοπεποίθηση σεξοβόμβας του «Μερικοί το προτιμούν καυτό» και του «Επτά χρόνια φαγούρα» που σημάδεψαν με τον τρόπο τους την κινηματογραφική ιστορία του περασμένου αιώνα.
Η αλήθεια είναι ότι η Μέριλιν Μονρόε ήταν πελάτισσα της Max Factor την δεκαετία του 1940. Σύμφωνα με την εταιρεία, υπεύθυνος για την εμφάνιση σήμα-κατατεθέν της Μέριλιν ήταν ο πρόεδρος της εταιρείας, Max Factor Jr, αν και η ιστόρία αναφέρει ότι την Μέριλιν Μονρόε έκανε ξανθιά η Sylvia Barnhart που εργαζόταν σε διαφορετικό σαλόνι ομορφιάς.
«(Το λουκ της Μέριλιν) Είναι το απόλυτο λουκ που προσδιορίζει τη λάμψη», ανέφερε η Pat McGrath, global creative design director της εταιρείας.
Η Max Factor έχει χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα την Γκουίνεθ Πάλτροου και τη Ζιζέλ Μπούντχεν στις διαφημιστικές της εκστρατείες.
Η Μέριλιν Μονρόε συνεχίζει να θησαυρίζει μετά το θάνατό της
Η Μέριλιν Μονρόε πέθανε το 1962 σε ηλικία 36 χρονών αλλά συνεχίζει να θησαυρίζει μισό αιώνα και πλέον μετά το θάνατό της. Πέρσι βρέθηκε στο νούμερο 6 της ετήσιας λίστας του περιοδικού Forbes «κερδίζοντας» 11 εκατομμύρια στερλίνες. Τα δικαιώματα για την εικόνα της Μέριλιν έχει το Authentic Brands Group. Μεταξύ των συμφωνιών που έχει συνάψει τα τελευταία χρόνια συμπεριλαμβάνονται σαλόνια σπα, καφέ και μια σειρά ρούχων για έφηβες με σήμα-κατατεθέν την εικόνα της Μέριλιν.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η Μέριλιν Μονρόε προβάλλει μια εταιρεία ομορφιάς. ΄Ηταν μεταξύ πολλών Χολιγουντιανών διασημοτήτων που «ήρθαν στη ζωή» μέσω της τεχνολογίας CGI σε μια τηλεοπτική διαφήμιση για το άρωμα του Dior J’Adore.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr