
Η εταιρία «American Apparel» η οποία πρόσφατα χρησιμοποίησε ένα 62χρονο μοντέλο εσωρούχων σε μια εκστρατεία της τονίζοντας πως «Το σέξι δεν έχει ημερομηνία λήξης» και έβγαλε στις βιτρίνες του μανεκέν ψεύτικη ηβική τρίχα για να τονίσει «την ωμότητα και την πραγματικότητα της γυναικείας σεξουαλικότητας», μόλις αποκάλυψε τη νέα καμπάνια με τη λεζάντα «Made in Bangladesh» να προβάλλεται πάνω στο γυμνό στήθος μιας μουσουλμάνας.
Στόχος της διαφήμισης, εκτός από το να προκαλέσει την συντηρητική μουσουλμανική κοινότητα, είναι να ευαισθητοποιήσει για τις πρακτικές παραγωγής ενδυμάτων σε όλο τον κόσμο
Στόχος του, εκτός από το να προκαλέσει την συντηρητική μουσουλμανική κοινότητα, είναι να ευαισθητοποιήσει για τις πρακτικές παραγωγής ενδυμάτων σε όλο τον κόσμο.
Το όνομα του μοντέλου είναι Μακς και είναι από το Μπαγκλαντές. Η Μακς, η οποία ζει στην Καλιφόρνια από τα 4 χρόνια της, ακολούθησε τις μουσουλμανικές παραδόσεις των γονιών της μέχρι το γυμνάσιο. Από τότε άρχισε να απελευθερώνεται από την ισλαμική πίστη και να αναζητά την ταυτότητά της.
«Ενιωσα απόλυτα άνετα με την τοπλες φωτογράφηση», δήλωσε η 22χρονη ενώ τόνισε ότι όλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να εκφράσουν ελεύθερα τον εαυτό τους ανεξάρτητα από το πού προέρχονται.
«Υποστηρίζω απόλυτα το μήνυμα της διαφήμισης, αγαπώ και να αγκαλιάζω όλους τους πολιτισμούς και τις θρησκείες. Είναι επιλογή μου να είμαι δημιουργική και να εκφράζομαι ελεύθερα». Είναι μια τολμηρή κίνηση για μια γυναίκα που προέρχεται από μια τόσο συντηρητική χώρα.
Το Μπαγκλαντές, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εξαγωγέας ενδυμάτων στον κόσμο μετά την Κίνα, και έχει μπει στο στόχαστρο για τις κακές συνθήκες εργασίας και τις φονικές πυρκαγιές σε εργοστάσιά του τους τελευταίους 18 μήνες.
«Ενιωσα απόλυτα άνετη με την τοπλες φωτογράφηση», δήλωσε η 22χρονη ενώ τόνισε ότι όλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να εκφράσουν ελεύθερα τον εαυτό τους ανεξάρτητα από το πού προέρχονται
Το διπλό μήνυμα της American Apparel είναι σίγουρο ότι θα σοκάρει την συντηρητική μουσουλμανική κοινωνία και ευχή όλων είναι να καταφέρει να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας στα εργαστήρια - κολαστήρια του Μπαγκλαντές αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο.
Διαβάστε παρακάτω το πλήρες κείμενο που συνοδεύει την εικόνα:
Είναι έμπορος που συνεργάζεται με την American Apparel από το 2010. Γεννημένη στην Ντάκα, την πρωτεύουσα του Μπαγκλαντές, η Μακς θυμάται έντονα να βρίσκεται σε τζαμί ως παιδί μαζί με τους συντηρητικούς μουσουλμάνους γονείς της. Στην ηλικία των τεσσάρων, η οικογένειά της έκανε μια ριζική αλλαγή και μετακόμισε στην Καλιφόρνια.
Παρά το γεγονός ότι ξαφνικά βρέθηκε σε ένα κόσμο εντελώς διαφορετικό, συνέχισε τις θρησκευτικές παραδόσεις των γονιών της και ακολούθησε ισλαμική πίστη σε όλη την παιδική της ηλικία.
Αφού μπήκε στο γυμνάσιο, η Μακς άρχισε να αισθάνεται την ανάγκη να δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα και τελικά διαχώρισε τη θέση της από τις ισλαμικές παραδόσεις.
Ως μια γυναίκα που αναζητά συνεχώς νέες δημιουργικές διεξόδους, η Μακς αγκάλιασε ανεπιφύλακτα αυτή την φωτογράφηση.

H νέα προκλητική διαφήμιση του επιχειρηματία που ξέρει να προκαλεί

«Υποστηρίζω απόλυτα το μήνυμα της διαφήμισης, αγαπώ και να αγκαλιάζω όλους τους πολιτισμούς και τις θρησκείες. Είναι επιλογή μου να είμαι δημιουργική και να εκφράζομαι ελεύθερα»

«Το σέξι δεν έχει ημερομηνία λήξης» από παλαιότερη διαφήμιση της εταιρείας

«Μανεκέν βιτρίνας με ηβική τρίχα» από διαφήμιση της American Apparel

Παλαιότερη διαφήμιση της εταιρείας

Οι διαφημίσεις της American Apparel σίγουρα δεν είναι συνηθισμένες

Είναι προκλητικές αλλά όχι ψεύτικες

Οι γυναίκες είναι φυσιολογικές και δεν σβήνουν τις ραγάδες τους με photoshop

Είναι σέξι και έχουν ατέλειες

Dov Charney, o αμφιλεγόμενος επιχειρηματίας πίσω από τα American Apparel
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr