Όταν πρόκειται για έργο του Σαίξπηρ οι σκηνοθέτες και οι ενδυματολόγοι εξαντλούν τη φαντασία τους. Είτε πρόκειται για βαρύτιμα υφάσματα, είτε για χρυσοκέντητα σακάκια τα περίτεχνα κοστούμια είναι πάντα ένα συν της παράστασης. Έτσι όταν ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Jean Lambert-Wild άρχισε να οργανώνει την παραγωγή του Ριχάρδου του Γ’ δε δίστασε να επιλέξει ένα εξαιρετικά ασυνήθιστο πολύτιμο υλικό. Την πορσελάνη και με αυτή έντυσε τον πρωταγωνιστή.
Ως διευθυντής του κέντρου δράματος της Λιμόζ, δε μπορούσε παρά να χρησιμοποιήσει το πιο ονομαστό, διάσημο υλικό της πόλης του στη σκηνή, την φημισμένη πορσελάνη Λιμόζ. Έτσι τα εργαστήρια της πορσελάνης Λιμόζ και ο σκηνοθέτης μπήκαν στην τρελή περιπέτεια να φτιάξουν την περίφημη πανοπλία του Ριχάρδου από πορσελάνη.
Το αποτέλεσμα ήταν μια μπλέ πανοπλία, με το χαρακτηριστικό χρώμα της πορσελάνης Λιμόζ, βάρους έξι κιλών. Για την προετοιμασία χρειάστηκαν περισσότεροι από επτά μήνες δουλειάς μέχρι να προσαρμόσουν την πανοπλία στο σώμα του σκηνοθέτη.
«Υπάρχει κάτι πολύ ποιητικό στην πανοπλία, η οποία συμβολίζει τη δύναμη, την αρρενωπότητα και πρέπει να προστατεύσει το σώμα, σε ένα υλικό το οποίο στη φαντασία αντανακλά ευθραυστότητα, λεπτότητα και οξύνοια. Για μένα αυτή είναι μια ωραία ερμηνεία του Ριχάρδου ΙΙΙ. Κάτω από την επιφανειακή δύναμη, υπάρχει η ευθραυστότητα και οι ρωγμές".
Το έργο θα ανέβει στη Λιμόζ για δέκα παραστάσεις, μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου και στη συνέχεια στις Βρυξέλλες και την Ελβετία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr