Το #tenyearschallenge των πιο διάσημων ιστοσελίδων

Πόσο άλλαξαν μέσα σε 10 χρόνια τα σάιτ με την υψηλότερη επισκεψιμότητα διεθνώς;

to-tenyearschallenge-twn-pio-diasimwn-istoselidwn
SHARE THIS
0
SHARES

Με αφορμή τη φρενίτιδα του #tenyearschallenge που βασιλεύει στο διαδίκτυο τις τελευταίες εβδομάδες, επιλέγουμε τις πιο διάσημες ιστοσελίδες για δούμε τη δική τους μεταμόρφωση τα τελευταία 10 χρόνια.

Google:

Μία επανασχεδίαση του logo και στροφή προς μία πιο μινιμαλιστική διάθεση είναι οι μόνες αλλαγές που παρατηρούνται στην ιστοσελίδα της πιο δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης.

 

 

 

 

Youtube:

Με μόλις δύο χρόνια λειτουργίας το 2009 , το Youtube εξελίχθηκε και διαμορφώθηκε μέσα από τις ραγδαίες αλλαγές που συνέβησαν και στο υπόλοιπο διαδίκτυο, αποκτώντας παράλληλα ένα πιο απλό μενού.

 

 

 

Amazon:

Η τεράστια αγορά του ιστότοπου έχει απλοποιηθεί σχεδιαστικά τα τελευταία χρόνια, “κρύβει” όμως πολλά προϊόντα πίσω από τα μενού.

 

 

 

Facebook:

Σχεδόν καμία αλλαγή δεν έχει προκύψει στην διάσημη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία παραμένει απαράλλαχτη παρά τα 10 χρόνια που έχουν περάσει. Μόνο το λογότυπό της έχει επανασχεδιαστεί από το 2015.

 

 

 

Reddit:

Άλλη μια ιστοσελίδα που επιβίωσε με μικρές αλλαγές μέσα σε μια δεκαετία. Λίγες οπτικές αλλαγές και μία νέα σχεδίαση ήρθαν μόλις πέρσι να προσθέσουν κάτι καινούριο.

 

 

 

Wikipedia:

Αγέρωχη στα χρόνια και η ιστοσελίδα της Wkipedia, με τη μόνη αλλαγή να αποτελεί η λίστα με τις γλώσσες που εκπροσωπούνται, η οποία όλο και μεγαλώνει με τα χρόνια.

 

 

 

Yahoo:

Ένα layout που δεν εγκαταλείφθηκε όλα αυτά τα χρόνια από την εταιρεία. Μία νέα απόχρωση του μωβ κι ένα νέο logo είναι οι μοναδικές αλλαγές.

 

 

 

Twitter:

Ανταγωνιζόταν το Facebook και το Myspace, όμως το κείμενο που εξηγούσε ποιος ήταν ο σκοπός του παραήταν μεγάλο. Πλέον, έχει απλοποιηθεί και όλα περιλαμβάνονται στη φράση του: “Δες τι γίνεται στον κόσμο αυτή τη στιγμή”

 

 

 

Εbay:

Μαζί με τα πολλά χρώματα που άλλαζε κατά καιρούς στο layout του, το Ebay μέσα σε μια δεκαετία προσπάθησε να εδραιωθεί τόσο ως e-shop όσο και ως μία ιστοσελίδα για να βγάλεις χρήματα.

 

 

 

Imgur:

Πριν από 10 χρόνια δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα host για τους Redditors. Πλεόν ανήκει στα τοπ 20 σάιτ με την υψηλότερη επισκεψιμότητα στην Αμερική.

 

 

 

New York Times:

Παραδόξως, το ενημερωτικό σάιτ όσο πέρναγαν τα χρόνια επέλεξε να υιοθετήσει το layout μιας εφημερίδας.

 

 

 

IMDB:

Η ιστοσελίδα τα τελευταία χρόνια έχει απογυμνωθεί από πολλές κατηγορίες για να αφοσιωθεί σε video content, βραβεία και πρεμιέρες.

 

 

 

CNN:

Πλέον το layout του CNN έχει απλοποιηθεί με ευδιάκριτη ιεραρχία θεμάτων και μεγαλύτερα κείμενα.

 

 

 

Microsoft:

Η Microsoft του 2009 ήταν μια εντελώς διαφορετική εταιρεία. Το μαρτυρούν οι ετικέτες στη γραμμή πλοήγησης το 2009 και το 2019. Αποδεικνύουν πως  η εταιρεία έχει μετατοπίσει το ενδιαφέρον της από το τεχνικό λογισμικό σε εργαλεία για τον τρόπο ζωής των καταναλωτών.

 

 

 

Apple:

Πριν 10 χρόνια το το iPhone App Store γιόρταζε τις 500 εκατομμύρια λήψεις εφαρμογών μέσα σε 6 μήνες. Πλέον, το κατάστημα έχει πουλήσει 130 δισ. εφαρμογές. Στις αλλαγές προσθέτουμε τον νέο κωδικό σχεδίασης με μεγαλύτερες εικόνες.

 

 

 

 

 

Πηγή-Φωτογραφίες: www.thesmilinghippo.com

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook