G. Arnaud:Ο διευθυντής marketing του TV5 Monde στο TheTOC

Ο διευθυντής marketing του TV5 Monde για την Ευρώπη Genestine Arnaud μίλησε στο TheTOC για την...εμμονή του καναλιού με την Ελλάδα,τη Γαλλοφωνία, για κρίση και τέχνη

|
SHARE THIS

  Βρέθηκε στην Ελλάδα για την προβολή του ντοκιμαντέρ «Ports d’ attaché: Athènes» που αναφέρεται στην Ελλάδα και την Αθήνα στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου. Ο λόγος για τη μικρή ταινία που θα προβληθεί και από τις συχνότητες του TV5 Monde, ένα κανάλι γαλλόφωνο, διεθνές που αναμεταδίδεται σε όλη την Ελλάδα, καλωδιακά αλλά και διαδικτυακά αλλά και ένα κανάλι που γυρίζει και αναδεικνύει ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα και συνεργάζεται με πολλά ελληνικά Φεστιβάλ. Ο Διευθυντής Marketing του TV5 Monde για την Ευρώπη, Genestine Arnaud, μας επισκέφθηκε στο στούντιο του TheTOC.

Μεταξύ άλλων μας απάντησε στις εξής ερωτήσεις:

  • Ποια είναι η γνώμη του για την καλωδιακή και την ιντερνετική τηλεόραση. Οφείλουν να συνεργαστούν; Ποιά από τις δύο πιστεύει ότι θα είναι πρώτη στο μέλλον;
  • Από την δεκαετία του 80 το TV5 εκπέμπει στην Ελλάδα. Αυτό τι προσφέρει στο κανάλι; Ένα κοινό που γνωρίζει Γαλλικά;
  • Η γαλλική γλώσσα μιλιέται και στις πέντε ηπείρους, αλλά εδώ στην Ελλάδα έχουμε την εντύπωση ότι είναι μια γλώσσα που αρχίζει να εξαφανίζεται. Είναι σωστό αυτό;
  • Τι κερδίζουν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες μαθαίνοντας γαλλικά; Ίσως το κάνουν σπουδές στη Γαλλία;
  • Τι θα προτείνει στους ομοεθνείς του όταν γυρίσει στη χώρα του; Να έρθουν σαν τουρίστες στην Ελλάδα; H πολιτική και η οικονομική κρίση τον φοβίζουν;
  • Το TV5 Monde θα συνεχίσει να γυρίζει ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα και να στηρίζει ελληνικά φεστιβάλ;
  • Ποιό ήταν το πιο θετικό και ποιο το πιο αρνητικό πράγμα που είδε στην Αθήνα;

 

comments powered by Disqus

TOC Studio

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook