Follow us

Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO της Interweave: Υπάρχει γενιά γυναικών πιο τολμηρή, πιο δυναμική, πιο διεθνής, πιο έτοιμη να αναλάβει ευθύνη

Η Αίγλη Μπαλαμάτση μιλά για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που απασχολούν σήμερα τον χώρο της επικοινωνίας, της επιχειρηματικότητας και της τεχνολογίας

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

Η συζήτηση με την Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO της INTERWEAVE, ανοίγει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που απασχολούν σήμερα τον χώρο της επικοινωνίας, της επιχειρηματικότητας και της τεχνολογίας: από τον τρόπο με τον οποίο χτίζονται πλέον τα brands, μέχρι τις προϋποθέσεις που ενισχύουν τη γυναικεία εκπροσώπηση σε δημόσιους και επαγγελματικούς χώρους.

Παράλληλα, αναδεικνύει το πώς η καινοτομία αποκτά πρακτικό νόημα όταν επιλύει πραγματικά προβλήματα, καθώς και το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει ριζικά τον κλάδο της δημιουργίας και του marketing.

1. Μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία και στο brand-building , ποιο πιστεύετε πως είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίζει;

Για μένα ξεχωρίζει η εταιρεία που έχει ξεκάθαρη ταυτότητα, αλήθεια και καθαρή πρόθεση. Που ξέρει γιατί υπάρχει και τι θέλει να προσφέρει στον κόσμο, όχι απλώς τι θέλει να πουλήσει.

Το brand-building δεν είναι περίβλημα. Είναι η ικανότητα να μετατρέψεις ένα όραμα σε εμπειρία - σε λέξεις, εικόνες, προϊόν, συμπεριφορά. Και εκεί κερδίζουν όσοι έχουν συνέπεια, τόλμη και βαθιά κατανόηση του ανθρώπου, των ανθρώπων και των αναγκών τους. Αυτοί που μπορούν να δημιουργήσουν αξία για τον πελάτη, τον πολίτη, τον καταναλωτή και όχι απλώς "θόρυβο".

Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO της Interweave: Υπάρχει γενιά γυναικών πιο τολμηρή, πιο δυναμική, πιο διεθνής, πιο έτοιμη να αναλάβει ευθύνη

2. Η INTERWEAVE έχει πάρει πρωτοβουλίες όπως η W-action για την προώθηση γυναικών σε δημόσια φόρα. Πώς μπορεί να ενισχυθεί η παρουσία και η "φωνή" των γυναικών;

Ξεκινήσαμε την W-action ακριβώς γιατί η φωνή των γυναικών ενισχύεται όταν έχουν πραγματικό χώρο επιρροής, δομές στήριξης και συστηματική ορατότητα.

Γιατί έχουμε βαρεθεί να ακούμε ότι "θέλουμε να επιλέξουμε περισσότερες γυναίκες αλλά δεν βρίσκουμε". Ε, λοιπόν, τις αναζητούμε και τις βρίσκουμε εμείς - και προβάλλουμε τη δράση και την οπτική τους.

Έτσι ξεκίνησε η συνεργασία μας με τη Women Act, αναπτύξαμε την πρωτοβουλία και επενδύσαμε στη δημιουργία της πλατφόρμας. Σαφώς το εγχείρημα είναι ακόμη στο ξεκίνημά του, αλλά είμαστε αισιόδοξοι, καθώς ήδη συζητούμε και με άλλους οργανισμούς για την επέκταση της πρωτοβουλίας σε άλλες χώρες και αγορές.

Ο στόχος μας είναι η ουσιαστική στήριξη της γυναικείας δημιουργικότητας, επιχειρηματικότητας και προσπάθειας: η διασύνδεση των κατάλληλων ανθρώπων και η προβολή της γυναικείας φωνής. Από την πλατφόρμα μπορείς να βρεις γυναίκες ομιλήτριες, co-founders, mentors, αλλά και να προτείνεις άλλες - ή να εγγραφείς η ίδια. Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ: https://w-action.com/gr/

3. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που παρατηρείτε σήμερα στην πορεία των γυναικών προς θέσεις ευθύνης;

Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι ο αόρατος κόπος: το βάρος που σηκώνουν σε πολλά επίπεδα - επαγγελματικά, οικογενειακά, κοινωνικά - και η προσδοκία ότι πρέπει να τα κάνουν όλα άψογα.

Και, παράλληλα, η χρόνια υποεκπροσώπηση που δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο: όταν δεν βλέπεις γυναίκες σε θέσεις ηγεσίας, δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι ανήκεις εκεί. Η λύση είναι παιδεία, αλλαγή κουλτούρας, δομές υποστήριξης, διαφάνεια, mentoring και ενεργή προσπάθεια από οργανισμούς, εταιρίες, την πολιτική σε όλα τα επίπεδα εξουσίας να αναδείξουν γυναίκες.

ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

4. Η INTERWEAVE έχει αναπτύξει projects όπως το GrandEgyptian Museum και συνεργάζεται με startups σε τουρισμό, πολιτισμό και τεχνολογία. Τι κάνει μια πρωτοβουλία πραγματικά καινοτόμο;

Η καινοτομία δεν βρίσκεται ποτέ σε μια απλά "λαμπερή" ιδέα. Βρίσκεται σε μια χρήσιμη ιδέα.

Είναι η ικανότητα να λύνεις ένα πραγματικό πρόβλημα με έναν καινούργιο τρόπο. Με τρόπο έξυπνο, ανθρώπινο και βιώσιμο.

Να εντοπίζεις το σωστό πρόβλημα, να το αντιλαμβάνεσαι καλά, να το χαρτογραφείς διεξοδικά και να το προσεγγίζεις με έναν νέο τρόπο.

Είναι η ικανότητα να αλλάζεις τον τρόπο που ο άνθρωπος βιώνει, σκέφτεται ή αλληλεπιδρά με κάτι.

Στην INTERWEAVE μετράμε την καινοτομία μέσα από τρεις ξεκάθαρους άξονες:

● Επιλύει ένα πραγματικό ανθρώπινο ή επιχειρηματικό πρόβλημα

● Δημιουργεί νέο πλαίσιο, νέα αξία

● Κλιμακώνεται με τεχνολογία

Το Grand Egyptian Museum το αποδεικνύει: ενώνει τους επισκέπτες με τον πολιτισμό σε ένα προορισμό πολλαπλών χρήσεων, τον μεταφράζει και τον μεταδίδει μέσα από κάθε εμπειρία που περιβάλλει τη μουσειακή εμπειρία. Το κέντρο καινοτομίας και την αγορά, τις δραστηριότητες για παιδιά και τα εκπαιδευτικά προγράμματα, το food court και το πολυδιάστατο cultural programming, τις συνεργασίες και τα κοινά που φέρνει μαζί, τους χώρους δουλειάς, το ξενοδοχείο και τις εμπειρίες τεχνολογίας, τα προγράμματα μελών, τα προγράμματα έρευνας και την επιστήμη.

Ενώνει πολιτισμό, τουρισμό, τεχνολογία και παγκόσμια κοινά σε ένα υβριδικό οικοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών και εμπειριών σε έναν πολιτιστικό προορισμό, που απαντά σε διαφορετικές ανάγκες, με διαφορετικούς τρόπους, επανασυστήνοντας το τι μπορεί να σημαίνει Μουσείο σήμερα.

Σε ένα σύγχρονο μοντέλο διαχείρισης πολιτισμικού προορισμού, με στόχο τη βιωσιμότητα. Ένα μοντέλο που ενώνει το δημόσιο με τον ιδιωτικό τομέα, την ευθύνη για τη συντήρηση, ανάδειξη και προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς μαζί με τη διασκέδαση, τη μάθηση, το παιχνίδι, τη διαδραστικότητα.

ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

5. Ποια είναι η νοοτροπία / κουλτούρα που θέλετε να καλλιεργείτε στην ομάδα σας;

Μια κουλτούρα ευθύνης, ακρίβειας, και δημιουργικής γενναιότητας. Που δημιουργεί αξία και χτίζει μόνον υψηλής ποιότητας λύσεις και προϊόντα. Μια κουλτούρα που διαμορφώνει τολμηρούς ονειροπόλους, ότι ναι, μπορούμε να δουλεύουμε για σπουδαία έργα με παγκόσμια εμβέλεια και μεγάλο αποτύπωμα ξεκινώντας από εδώ, την Αθήνα, μια μικρή αγορά. Οτι ναι, μπορούμε και κοιτάμε τις παγκόσμιες αγορές και τους μεγάλους παίκτες του είδους μας στα μάτια και είμαστε ανταγωνιστικοί.

Μια κουλτούρα που χτίζει στελέχη ποιότητας, ηγέτες, με ανοιχτά μυαλά και λατρεία για συνεχή μάθηση και ανακάλυψη, για αμφισβήτηση. Μια κουλτούρα που αναζητά πρώτα καλούς ανθρώπους. Είτε αυτοί είναι πελάτες, είτε συνεργάτες. Με αξίες και ήθος. Μια κουλτούρα που βλέπει στους ανθρώπους πάντα και πρώτα το καλό. Δίνει ευκαιρίες και ξέρει να συγχωρεί.

Μια κουλτούρα interweaving. Across disciplines, across markets, across ages, across ranks, across industries. Που σπάει τα στεγανά και μέσα από αυτή τη μέθοδο μπορεί να καινοτομεί και να δημιουργεί λύσεις και προϊόντα που παράγουν υπεραξίες.

Για μια ομάδα που αγαπά αυτό που κάνει και νιώθει ευγνωμοσύνη για όσα έχει. Που σέβεται και θαυμάζει τους ανθρώπους γύρω της και θέλει ο καθένας να εξελιχθεί δίπλα στον άλλον, μαζί. Εκεί βρίσκεται η μαγεία.

ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

6. Τι συμβουλή θα δίνατε σε νέες γυναίκες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing;

Να καλλιεργήσουν τρία πράγματα: περιέργεια, αντοχή, γνώση. Περιέργεια για να μάθουν να μαθαίνουν, να "ξε-μαθαίνουν” και να ξανα μαθαίνουν.

Περιέργεια για να ψάξουν, να αμφισβητούν, να διευρύνουν το βλέμμα τους.

Αντοχή γιατί ο κλάδος αλλάζει συνεχώς και απαιτεί συνέπεια και ευελιξία.

Γνώση, για να μιλούν πάντα τεκμηριωμένα. Με δεδομένα και αποτελέσματα.

Και κάτι ακόμη - φωνή: να μιλούν, να διεκδικούν, να εκφράζονται.

7. Πώς βλέπετε το μέλλον της γυναικείας παρουσίας στην ελληνική επιχειρηματικότητα τα επόμενα χρόνια;

Είμαι αισιόδοξη.

Υπάρχει γενιά γυναικών που έχει ωριμάσει μέσα σε ένα πιο ανοιχτό περιβάλλον, πιο σπουδαγμένη, πιο τολμηρή, πιο δυναμική, πιο διεθνής, πιο έτοιμη να αναλάβει ευθύνη. Και ταυτόχρονα υπάρχει μια μετατόπιση στη νοοτροπία των οργανισμών: βλέπουν ότι η διαφορετικότητα στις ομάδες δεν είναι "καλό να υπάρχει”, είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στα επόμενα χρόνια θα δούμε περισσότερες γυναίκες να ιδρύουν, να ηγούνται και να επηρεάζουν αποφάσεις.

8. Ποιες αλλαγές επιβάλλει η νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο σας;

Η AI αλλάζει τα πάντα. Όχι επειδή κάνει τη δουλειά πιο γρήγορη, αλλά επειδή μας υποχρεώνει να αναθεωρήσουμε ποια είναι η πραγματική ανθρώπινη αξία. Και αυτό το βλέπουμε καθημερινά στη δουλειά μας. Είναι και το προσωπικό μου βίωμα.

Πρόσφατα δημιουργήσαμε την W-AI (https://w-ai.tech/), μια νέα εταιρεία με έδρα το Abu Dhabi, με στόχο να υποστηρίξουμε εταιρείες και οργανισμούς στην ουσιαστική υιοθέτηση της τεχνολογίας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσω ΑΙ των εταιριών και κυρίως των ομάδων τους commercial, sales και marketing στους κλάδους όπου εξειδικευόμαστε - τουρισμός, τρόφιμο, real estate, πολιτισμός, τεχνολογία κ.ά.

Παράλληλα, μέσω του venture studio μας, επενδύουμε ενεργά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και AI-driven λύσεων.

Μέσα από αυτά τα έργα ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με δεκάδες, συχνά εκατοντάδες, executives και στελέχη από διαφορετικά industries. Βλέπουμε από κοντά τις αγωνίες, τα ερωτήματα και τις αντιστάσεις τους.

Η ταχύτητα της αλλαγής είναι μεγάλη - και πολλές φορές overwhelming για τον άνθρωπο.

Γι’ αυτό θεωρώ κρίσιμο να δράσουν άμεσα χώρες και θεσμοί:

με ξεκάθαρο regulation, με έλεγχο κόστους, με δομές υποστήριξης, και με πραγματικό

χώρο και χρόνο για προσαρμογή.

Η τεχνολογία προχωρά γρήγορα, αλλά η κοινωνική και επαγγελματική μετάβαση χρειάζεται "μαξιλάρια” ασφαλείας και καθοδήγησης.

Ειδικότερα στον τομέα των creative industires, της επικοινωνίας και του marketing μπαίνουμε σε μια εποχή όπου

● η στρατηγική

● η κρίση

● η αισθητική

● η κατανόηση της κουλτούρας

● και η βαθιά γνώση της ανθρώπινης συμπεριφοράς γίνονται πιο σημαντικές από ποτέ.

Όσοι αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να γίνουν πιο διορατικοί, πιο γρήγοροι και - το σημαντικότερο - πιο ανθρώπινοι, θα προηγηθούν.

Και όσοι συνεχίσουν να ενισχύουν το γνωσιακό τους υπόβαθρο, τη διορατικότητά τους, το βάθος και το ανθρώπινο perspective, θα αποτελέσουν την ηγεσία της επόμενης δεκαετίας.

ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

Στην INTERWEAVE, τα τελευταία τρία χρόνια - με ιδιαίτερη έμφαση τον τελευταίο χρόνο - υλοποιούμε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού βασισμένο στο μοντέλο: Human-led, AI-augmented strategy & creativity.

Η AI μάς δίνει εύρος και ταχύτητα. Ο άνθρωπος δίνει νόημα, bias correction, αισθητική και κρίση. Δεν πάμε σε μια εποχή όπου η τεχνολογία αντικαθιστά τον άνθρωπο. Πάμε σε εποχή όπου αντικαθιστά τη μετριότητα - και ανεβάζει τον πήχη για όλους.

Αυτό δημιουργεί χώρο για μια νέα γενιά επαγγελματιών να ηγηθούν με ταχύτητα, διαύγεια, αυτοπεποίθηση και ουσία.

Ζούμε μια απαιτητική και συναρπαστική περίοδο: όλα κινούνται γρήγορα, αλλά ταυτόχρονα δημιουργούνται τεράστιες ευκαιρίες για δημιουργία, εξέλιξη και πραγματικό αντίκτυπο.

ΑΙΓΛΗ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ

Το ειδησεογραφικό δελτίο του TheToc σας προσφέρει ολοκληρωμένη και σφαιρική ενημέρωση! Περιηγηθείτε και διαβάστε όλες τις ειδήσεις που αφορούν την γυναικεία ηγεσία όπως αυτές εκφράζονται από το δελτίο των New York Times.

25 Νοε 2025 | 12:59

Αυτές οι 7 γυναίκες είχαν έναν ιερό σκοπό. Και έγινε το επάγγελμά τους

Επτά γυναίκες από όλο τον κόσμο, εξηγούν πώς μετέτρεψαν τα πάθη και τις ανησυχίες τους σε πράξη.

25 Νοε 2025 | 12:58

Πάρις Αγγέλικα: Όραμα μου είναι τα περιβάλλοντα εργασίας να μην θυσιάζουν την υγεία και την ανθρώπινη πλευρά στο βωμό της επιτυχίας και της αποδοτικότητας

Τι αναφέρει για το burnout στον εργασιακό χώρο, πως το αντιμετωπίζει μέσω των προγραμμάτων Corporate Wellness και ποιες συμβουλές δίνει.

25 Νοε 2025 | 10:37

Ιωάννα Βαρδάκου Head of Scientific Advocacy, BAT: Η επιστήμη στο επίκεντρο της μετάβασης σε προϊόντα μειωμένης βλάβης

Με πολυετή εμπειρία στην τοξικολογία, αναλύει τις προκλήσεις του κλάδου, τον διεθνή διάλογο γύρω από τη μείωση της βλάβης.

ΡΑΓΙΖΕΙ ΕΝΙΟΤΕ 23 Νοε 2025 | 09:37

Γιατί πολλές εταιρείες σε κρίση, επιλέγουν ξαφνικά γυναίκες για διευθύνουσες συμβούλους

Οι γυναίκες θεωρούνται ότι έχουν τις κοινωνικές δεξιότητες που απαιτούνται για να αναλάβουν το τιμόνι σε δύσκολες καταστάσεις.

21 Νοε 2025 | 19:32

Ολγα Κεφαλογιαννη: Η ενίσχυση της γυναικείας ηγεσίας δεν είναι μόνο ζήτημα δικαιοσύνης, αλλά και στρατηγικής ανάπτυξης.

Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες, δεν σχετίζονται με την έλλειψη ικανοτήτων ή προσόντων, αλλά με βαθιά ριζωμένα στερεότυπα και κοινωνικές προκαταλήψεις

TOR HOTEL GROUP 21 Νοε 2025 | 16:22

Ισμήνη και Χριστίνα Τορνιβούκα: Η τέταρτη γενιά του ξενοδοχειακού ομίλου ΤΟR οραματίζεται μια νέα εποχή στην ελληνική φιλοξενία

Η τέταρτη γενιά της οικογένειας Τορνιβούκα αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στη διοίκηση του ομίλου TOR Hotel Group

21 Νοε 2025 | 08:00

Ανατολή Παταρίδου: Η σχέση γιατρού-ασθενούς είναι μία σχέση αγάπης, εμπιστοσύνης, προσφοράς και αλληλεπίδρασης

Τι αναφέρει η επιτυχημένη γιατρός και πως ορίζει τη σχέση γιατρού - ασθενή

20 Νοε 2025 | 08:37

Η αρχιτεκτονική τοπίου της Μάρθας Σβάρτς, στην υπηρεσία της κλιματικής αλλαγής

Ο σχεδιασμός ενσωματώνει στοιχεία όπως η αποτελεσματική και βιώσιμη αποχέτευση και η συλλογή και επαναχρησιμοποίηση του νερού από τις καταιγίδες

ΤΙΚ ΤΟΚ 19 Νοε 2025 | 11:32

Μια influencer της Wall Street που θέλει να μάθει στις "κολλητές" της οικονομικά

Η Βίβιαν Του μοιάζει με μια οικονομική Σύμβουλο με "επικάλυψη καραμέλας"

19 Νοε 2025 | 06:18

Φωτεινή Τσαλίκογλου: Τέσσερις εικόνες και ένα υστερόγραφο

Η γυναίκα όταν ξεφεύγει από τους παραδοσιακούς ρόλους της δημιουργεί μια αναστάτωση.

18 Νοε 2025 | 20:42

Είναι τα εργοστάσια, η λύση για τις γυναίκες της Ινδίας και τα δικαιώματά τους;

Ενα εργοστάσιο που κατασκευάζει iPhone στην Ινδία, απέφυγε να προσλάβει παντρεμένες γυναίκες λόγω των ευθυνών τους στο σπίτι

18 Νοε 2025 | 16:10

Γυναίκες εγκαταλείπουν την καριέρα τους για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους

Πολλές γυναίκες με σπουδαίες καριέρες εγκαταλείπουν πλέον τη δουλειά τους για να αφοσιωθούν στην οικογένειά τους

18 Νοε 2025 | 14:31

Δέσποινα Ξυνού: H σκληρή δουλειά και η μεθοδικότητα διέψευσαν τα στερεότυπα

Η Δέσποινα Ξυνού, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της OK! Anytime Markets, μιλά για τις προκλήσεις που συνοδεύουν τη γυναικεία παρουσία σε ανώτατες διοικητικές θέσεις

WOMEN LEADERSHIP” ΤΟΥ THETOC X NEW YORK TIMES 18 Νοε 2025 | 10:00

eXnatura: Η δύναμη της γυναικείας ηγεσίας στον χώρο της ομορφιάς

Κατερίνα Συμεωνίδου ιδρύτρια της εταιρείας eXnatura.

17 Νοε 2025 | 10:25

Βοηθώντας τις plus size υποψήφιες νύφες να νιώθουν ορατές

Ως γυναίκα με μεγάλα μεγέθη, η Shafonne Myersέχει περάσει όλη της τη ζωή νιώθοντας αόρατη και αθόρυβη.

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ 17 Νοε 2025 | 09:35

Κωνσταντίνα Ψαρράκου (Παπαστράτος): Η εξίσωση ανάπτυξης στην Παπαστράτος

Η πορεία από την πρώτη γραμμή στο τιμόνι της γενικής εμπορικής διεύθυνσης

ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 17 Νοε 2025 | 09:35

Ελευθερία Γεωργάκαινα (SOCIEL): Τα εμπόδια για μια γυναίκα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν είναι εξωτερικά αλλά εσωτερικά

Για τη στροφή από τη δημοσιογραφία, τις προκλήσεις και την προσπάθεια για ισορροπία στη ζωή της μιλά η ιδρύτρια της SOCIEL.

ΑΡΘΡΟ 17 Νοε 2025 | 09:34

Αννα Διαμαντοπούλου: "Μαμά που είναι η περικεφαλαία του Αχιλλέα ;"

Οι γυναίκες μπορούν να τα έχουν όλα όταν και οι άντρες μπορούν να τα έχουν όλα.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ 17 Νοε 2025 | 09:34

H αξιοποίηση της οικονομικής δύναμης των γυναικών

Οι επενδυτές επιχειρηματικού κεφαλαίου, δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ να υποστηρίξουν εταιρείες που ασχολούνται με προβλήματα όπως η υπογονιμότητα ή οι εξάψεις.

17 Νοε 2025 | 09:03

Μελίνα Τζάκου: Σημαντική η ψυχική υγεία - Οι πιο δύσκολες προκλήσεις είναι εσωτερικές

Για τη ψυχική υγεία, το χάσμα γενεών στη σύγχρονη εποχή και τη σημασία της ψυχοθεραπείας μιλά η ψυχολόγος Μελίνα Τζάκου

17 Νοε 2025 | 09:00

Μαρία Θεμελή: Η στρατηγική επικοινωνία δεν είναι πολυτέλεια για τις ΜμΕ, αλλά αναγκαιότητα

Γιατί αποφάσισε να στραφεί στην επικοινωνία των ΜμΕ στην Ελλάδα.