
Το Marketing Week διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά το δημοφιλέστερο ελληνικό συνέδριο για το Marketing στα Social Media. Την Παρασκευή 22 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ επιλεγμένοι ομιλητές από το εξωτερικό και γνωστοί εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς θα μεταφέρουν στο κοινό τις επικρατούσες τάσεις, θα δώσουν στρατηγικές συμβουλές για πιο αποτελεσματική χρήση των Social Media, θα παρουσιάσουν επιτυχημένα και βραβευμένα case studies και θα ρίξουν φως στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και στα πλεονεκτήματα των διαφορετικών κοινωνικών δικτύων.
Τι θα αποκομίσετε από το συνέδριο
Αν είστε στέλεχος Brand, start-up επιχείρησης ή αν δραστηριοποιείστε στο e-commerce: Θα ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των Social Media, τόσο σε καθιερωμένες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, όσο και στα ανερχόμενα για τους marketers Instagram και Snapchat. Θα εμπνευστείτε από πραγματικές καμπάνιες και θα λάβετε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε σε έσοδα την παρουσία σας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα κατανοήσετε ακόμη βαθύτερα τα χαρακτηριστικά και τις στρατηγικές δυνατότητες του κάθε δικτύου και θα μάθετε πώς θα διαχειρίζεστε πιο αποδοτικά τις σελίδες σας και πώς θα συνεργάζεστε πιο αποτελεσματικά με τα agencies.
Αν είστε στέλεχος Agency: Θα δείτε επιτυχημένες στρατηγικές που εφάρμοσαν μεγάλα διεθνή agencies, βοηθώντας τους πελάτες τους να εκμεταλλευθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πλεονεκτήματα των Social Media. Θα ενημερωθείτε για τις εξελίξεις στο Social Media Marketing, θα παρακολουθήσετε παραδείγματα καμπανιών που έφεραν εντυπωσιακά αποτελέσματα και θα δείτε πώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε Μέσου επηρεάζουν το ύφος του αντίστοιχου περιεχομένου.
Κερδίστε μία συμμετοχή αξίας 250€
Δηλώστε συμμετοχή εδώ ή μπείτε στην κλήρωση του TheTOC στο Facebook, όπου δύο τυχεροί θα κερδίσουν από μία συμμετοχή, αξίας 250€!
Οι ομιλητές
Οι πέντε διεθνείς ομιλητές του Social Media Conference ’16 παρουσιάζουν τα θέματα που θα αναλύσουν επί σκηνής του Συνεδριακού Κέντρου ΔΑΪΣ, στις 22 Απριλίου.
Matt Desmier
Partner, Think Create Do; Founder, Silicon Beach

(Even) greater expectations: «Είναι στη φύση των ανθρώπων να διαχειρίζονται τις προσδοκίες, να κάνουν υποθέσεις και εικασίες και βάσει αυτών να σχεδιάζουν τις κινήσεις τους. Όμως πώς μπορεί κάποιος να λειτουργεί έτσι σε έναν κόσμο όπου όλα αλλάζουν με τόσο ταχείς ρυθμούς και τα σχέδια που κάνουμε είναι ήδη παρωχημένα πριν καν τα υλοποιήσουμε;»
Στο Social Media Conference ’16 o Matt θα μιλήσει για το πώς οι Marketers μπορούν να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις και τις συνεχείς αλλαγές στον κόσμο των Social Media. Παράλληλα θα παρουσιάσει τις διαφορές ανάμεσα στον απλό χρήστη και τον επαγγελματία και το πώς τα brands μπορούν να διαμορφώνουν τον δικό τους ιδιαίτερο χαρακτήρα στα κοινωνικά δίκτυα και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του κοινού.
Astrid Kowalczyk
Senior Digital Strategist, DDB Stockholm

Tracking your socialfootprint: «Στον ψηφιακό κόσμο στον οποίο ζούμε το Socialαποτύπωμά μας μεγαλώνει μέρε με την ημέρα. Πώς μπορούμε να καταγράφουμε τι κάνουμε, πώς σκέφτονται οι πελάτες μας και τι γνώμη έχουν για εμάς; Και το πιο σημαντικό: πώς μπορούμε να εκμεταλλευθούμε αυτά τα στοιχεία;»
Στην παρουσίασή της η Astrid θα επιχειρήσει να δώσει απαντήσεις μέσα από χαρακτηριστικά case studies, στρατηγικά παραδείγματα και συμπεράσματα που έχουν προκύψει από insights.
Daniel Spicer
Social Business Strategist & Community Development Consultant

Something Big is Happening With Snapchat: «Εάν είστε άνω των 25 ετών, είναι πολύ πιθανό να έχετε αναρωτηθεί ‘τι είναι τέλος πάντων αυτό το Snapchat και πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω στην επιχείρησή μου;’. Σκεφθείτε λοιπόν το εξής: το πιο αξιόπιστο Metric που παρακολουθούμε όλοι για να κρίνουμε το βαθμό επιτυχίας μίας επιχείρησης είναι η ανάπτυξη. Το Snapchat είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο της εποχής μας, με τουλάχιστον 100 εκατομμύρια χρήστες που το επισκέπτονται καθημερινά. Το Snapchat δίνει στους marketers την ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό που είναι πιο δεκτικό σε έξυπνο, δημιουργικό, real-time marketing».
Στην ομιλία του ο Daniel θα παρουσιάσει τις περιστάσεις και τα χαρακτηριστικά που οδηγούν όλο και περισσότερους επαγγελματίες στην υιοθέτηση του Snapchat και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να το αξιοποιήσουν οι έλληνες marketers.
Dirk Singer
Founder, Rabbit

Developments in socialphotography and what it means for your brand: «H Social φωτογραφία, με αιχμή του δόρατος το Instagram, είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους σήμερα οι Marketers: άμεση, δυνατή, εκφραστική και ιδανική για engagement. To κοινό δεν έχει χρόνο για μακροσκελές περιεχόμενο, αλλά μπορεί πάντοτε να χαρίσει τουλάχιστον μία ματιά σε μία φωτογραφία».
Ο Dirk είναι ένας από τους πρώτους ανθρώπους της Διαφήμισης που διέγνωσε την αξία των visualsocial media. Θα παρουσιάσει τις εξελίξεις στηνSocial φωτογραφία, με έμφαση στις πρόσφατες αλλαγές στο Instagram και θα εξηγήσει τι σημαίνουν για τους διαφημιζόμενους και τι θα πρέπει να πράξουν εκείνοι για να δώσουν ώθηση στην παρουσία τους.
Jose Cabo
Co Founder, Olapic

From Social to Sales – How brands can improve conversion through Visual Earned Content: «Κορυφαία brands αξιοποιούν το περιεχόμενο που αναρτούν οι fans τους και καταφέρνουν να αυξάνουν σημαντικά το engagement, το traffic και, τελικά, τις πωλήσεις και τα κέρδη τους. Μπορείτε να το καταφέρετε κι εσείς».
Από το βήμα του Social Media Conference ’16 o Jose θα βοηθήσει κοινό να κατανοήσει τις τάσεις που ευνοούν και ενισχύουν την παρουσία ενός brand στα visual social media, θα δείξει πώς το περιεχόμενο μπορεί να επηρεάσει και να αυξήσει το conversion rate και πώς τα brands μπορούν να εντάξουν το earned content στα κανάλια τους, ώστε να εμπλουτίσουν την εμπειρία του χρήστη.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του Συνεδρίου και δηλώστε συμμετοχή εδώ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr