O Fernando Morientes, ο παγκόσμιος ποδοσφαιρικός αστέρας που στο παρελθόν έχει προσφέρει αμέτρητες συγκινήσεις στους φιλάθλους της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και της Λίβερπουλ, των δυο ομάδων του φετινού τελικού του UEFA Champions League, βρέθηκε στη χώρα μας για τον παγκόσμιο εορτασμό της Heineken® “City of Champions”.
Ο Ισπανός αστέρας, την περασμένη Παρασκευή το μεσημέρι έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Skyfall όπου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έδωσε την ευκαιρία σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Eνημέρωσης να τον γνωρίσουν από κοντά. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να ρωτήσουν τον Ισπανό άσσο για το ρόλο του στην εκδήλωση της Heineken® “City of Champions”, καθώς και για το ποιος εκτιμά ότι θα είναι ο μεγάλος νικητής της σπουδαίας αναμέτρησης του Σαββάτου.
Η Αθήνα έγινε η πόλη των πρωταθλητών (“City of Champions”) από την Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με ένα παγκόσμιο πάρτι που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της χορηγίας της Heineken® στο UEFA Champions League.
Ηταν ένα τριήμερο γεμάτο εορταστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εμβληματικές τοποθεσίες της πόλης μας. Οι 200 καλεσμένοι της Heineken παρακολούθησαν το βράδυ του Σαββάτου τον τελικό του UEFA Champions League σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, στο περιστύλιο του Ζαππείου. Στο “City of Champions”, εκτός από τον Fernando Morientes , τιμώμενος προσκεκλημένος ήταν και ο Christian Karembeu, και έτσι οι δύο ποδοσφαιριστές, 20 χρόνια μετά την κοινή τους ποδοσφαιρική εμφάνιση στον τελικό του UEFA Champions League, παίζοντας τότε στη Ρεάλ Μαδρίτης, βρεθηκαν ξανά μαζί παρακολουθώντας αυτή τη φορά τον μεγάλο τελικό, στην Αθήνα.
Η Έλλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε: «Η Αθήνα γίνεται φέτος η πόλη των πρωταθλητών (“City of Champions”), τοποθετώντας την στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος! Είμαστε πολύ περήφανοι που ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμβάλουμε προς αυτή την κατεύθυνση, συνεισφέροντας με τις δικές μας δυνάμεις στην ανάδειξη της Ελλάδας και της Αθήνας ως ιδανικούς τουριστικούς προορισμούς διεθνώς».
Ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είπε: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τη Heineken μας αρέσει να βάζουμε δημιουργικότητα και πάθος σε ό,τι κάνουμε. Έτσι και φέτος με το City of Champions φιλοδοξούμε να προσφέρουμε στους τυχερούς φιλοξενούμενούς μας μια ανεπανάληπτη εμπειρία στην πραγματική πόλη των πρωταθλητών, την Αθήνα".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr