Οι πιο χρήσιμες συμβουλές για το τρέξιμο και την καλύτερη προπόνηση

Το Marathon Team Greece και η Μαρία Πολύζου δίνουν χρήσιμες συμβουλές για το τρέξιμο και την καλύτερη προπόνηση.

oi-pio-xrisimes-sumboules-gia-to-treksimo-kai-tin-kaluteri-proponisi
SHARE THIS
0
SHARES

Το Marathon Team Greece by Maria Polyzou, προτείνει ορισμένες συμβουλές για την καλύτερη προετοιμασία ενός αθλητικού προγράμματος. Η οδηγίες αυτές έχουν σκοπό ο αθλητής να ολοκληρώνει την κάθε προπονητική μονάδα, αλλά και ολόκληρη την προετοιμασία, αποκομώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, δηλαδή, να βελτιώνει την φυσική του κατάσταση και άλλες δρομικές παραμέτρους.

Για την καλύτερη προετοιμασία, υπάρχουν 9 βασικές συμβουλές:

1)  Να ακολουθείς τους παλμούς που σου προτείνονται σε κάθε προπονητική μονάδα.

2) Ακόμα κι αν νιώθεις καλά, ακολούθησε το πρόγραμμα σου, χωρίς να αυξάνεις τις εντάσεις και κυρίως τους παλμούς. Μας ενδιαφέρει κυρίως η συνέχεια της προπόνησης και όχι μία προπονητική μονάδα.

3) Ακολουθώντας αυτήν την προπόνηση, θα βελτιώνεσαι σταδιακά και σταθερά, και κυρίως χωρίς τραυματισμούς.

4) Πρέπει να γνωρίζεις, ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές για γρήγορη βελτίωση, παρά μόνο υπομονή και χρόνος κατά εβδομάδες.

5) Ακολούθησε τις διατάσεις σε καθημερινή βάση, διότι ο δρομέας μετά τα χιλιόμετρα οι μύες του μαζεύουν και είναι καλό πάντα να κάνει διατάσεις, για να αυξήσει το εύρος της κίνησής τους.

6) Πολύ σημαντικό επίσης είναι να προσέχεις την διατροφή του και να ακολουθείς τροφές που δίνουν ενέργεια και διατηρούν το επίπεδο της γλυκόζης σε σταθερό επίπεδο. (Για την διατροφή θα σου δοθούν, κάποιες συμβουλές).

7) Πρόσεχε να μην μένεις μετά την προπόνηση με ιδρωμένα ρούχα, γιατί υπάρχει κίνδυνος να αρρωστήσεις ή να σφίξεις στην περιοχή της μέσης. Πρόσεχε ιδιαίτερα, να αλλάζεις αμέσως το αθλητικό σορτς για να μην πάθεις ισχιαλγία, που είναι σύνηθες φαινόμενο για έναν δρομέα.

8) Μην επιχειρείς να τρέξεις παραβλέποντας κάποιον αθλητικό τραυματισμό που έχεις πάθει. Οι μικροενοχλήσεις όπως και οι πόνοι μπορούν να σε αναχαιτίσουν για εβδομάδες ή και για μήνες αν δεν ξεκουραστείς και δεν συμβουλευτείς το  γιατρό.

Σε περίπτωση που νιώθεις οποιοδήποτε μυϊκό πόνο, καλό θα είναι να σταματήσεις την προπόνηση και να συμβουλευτείς ένα γιατρό. Χρησιμοποίησε πάγο σε περίπτωση που νιώσεις κάποιο μυϊκό τραυματισμό, αμέσως.

9) Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα. Αν έχει σκοτάδι, φορέστε λευκά ρούχα ή ακόμη καλύτερα, φορέστε ανακλαστικά υφάσματα. Αν κάνει κρύο, φορέστε εδικά ρούχα, γάντια παντός τύπου και ένα μάλλινο σκουφί για να διατηρήσετε το σώμα σας ζεστό. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε αντηλιακή προστασία, γυαλιά ηλίου, καπέλο με μεγάλο γείσο και λευκά ρούχα, τις μέρες που κάνει ζέστη.

Προπόνηση με το Marathon Team Greece

Μετά από αυτές τις χρήσιμες συμβουλές για το τρέξιμο, το Marathon Team Greece δίνει ραντεβού για ομαδική προπόνηση το Σάββατο 13/06 στις 08:30, στο ΟΑΚΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook