10+1 πράγματα που μάθαμε στην παρουσίαση της Mazda στην Ελλάδα

Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα, ανακοινώθηκε σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, στο Φάρο του ΚΠΙΣΝ

101-pragmata-pou-mathame-stin-parousiasi-tis-mazda-stin-ellada
|
SHARE THIS
0
SHARES

1. Οι Ιάπωνες είναι πολύ χαρούμενοι που συνεργάζονται στην Ελλάδα με τον Ομιλο Συγγελίδη. Αυτό φάνηκε και στους λόγους των David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe , Jo Stenuit, Design Director της Mazda Motor Europe,  και του Hajime Seikaku, Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή της Mazda, κάτι που σημαίνει ότι ο ελληνικός όμιλος έχει ενσωματώσει στο DNA του τις αρχές της ιαπωνικής κουλτούρας.

Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης με του εκπροσώπους της Mazda Europe
Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης με του εκπροσώπους της Mazda Europe

 

2. Η Mazda θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την ελληνική αγορά γιατί είναι από τις λίγες που εμφανίζουν τάσσεις ανάπτυξης στην Ευρώπη.

 

3. Τα όργανα των νέων Mazda παραμένουν αναλογικά. Η ιαπωνική εταιρία τα προτιμά από τα ψηφιακά για μία πιο πραγματική αίσθηση μηχανικής σύνδεσης με τον οδηγό. Σκεφθείτε την αγάπη προς το βινύλιο σε σχέση με τα CD ή τα φλασάκια USB και θα καταλάβετε τι εννοούν.

 

4. Η σχεδίαση των νέων Mazda βασίζεται στην εξέλιξη της αρχής του KODO design η οποία αποτελεί το πνευματικό παιδί της φιλοσοφικής προσέγγισης που έκανε ο Ikuo Maeda γύρω από τον Ιαπωνικό Πολιτισμό, την ουσία της τέχνης και τη δυναμική ομορφιά της ζωής. Προέρχεται από τις ιαπωνικές λέξεις Rin, Dou και En που σημαίνουν Εκλεπτυσμένη Παρουσία, Δυναμική και Αισθησιακή Κίνηση. Η επιτυχία του KODO design ήταν τόσο μεγάλη, ώστε η Mazda κερδίζει συνεχώς βραβεία για τα νέα της μοντέλα.

 

5. Η Mazda αντίθετα με πολλούς άλλους κατασκευαστές, αποφάσισε να τοποθετεί στα αυτοκίνητά μόνο όσα είναι απαραίτητα για μία ευχάριστη εμπειρία οδήγησης και τίποτα περιττό. Ετσι, το καντράν παραμένει παραδοσιακό και η οθόνη του infotainment βρίσκεται πάνω στο ταμπλό αλλά ελέγχεται με περιστροφικό χειριστήριο κοντά στο λεβιέ ταχυτήτων, ώστε ο οδηγός να μην τεντώνεται για να την ακουμπά συνεχώς για ρυθμίσεις με κίνδυνο να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο.

6. Oι κινητήρες των 1.8 λίτρων SkyActive Χ δεν πρέπει να τρομάζουν τους οδηγούς, καθώς είναι πιο οικονομικοί, αποδοτικοί και οικολογικοί από πολλούς 1400ρηδες με τούρμπο.

7. Η Mazda επιμένει να σχεδιάζει τα μοντέλα της αρχικά με πηλό στο σχεδιαστήριο γιατί πιστεύει ότι η αίσθηση και το άγγιγμα του χεριού δεν μπορούν να αντιγραφούν από έναν υπολογιστή.

8. Οι άνθρωποι που οδηγούν Mazda ενδιαφέρονται πάρα πολύ για την εμπειρία της οδήγησης, είπε ο Ιάπων εκπρόσωπος. Το σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης των νέων μοντέλων υπόσχεται ακριβώς αυτό, μία εμπειρία σύνδεσης με το δρόμο που εδώ και κάποια χρόνια έχουμε ξεχάσει.

9. Οι πωλήσεις της πλήρους σειράς των μοντέλων Mazda θα ξεκινήσουν αρχές Ιουνίου μέσω του καταστήματος-ναυαρχίδα στην Αθήνα, το οποίο θα λειτουργεί ο Oμιλος Συγγελίδη και θα συμπεριλαμβάνει τόσο ένα σύγχρονο εκθεσιακό χώρο όσο και τεχνικές εγκαταστάσεις

10. Στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη όλη η γκάμα της Mazda, αποτελούμενη από:

Το ολοκαίνουργιο Mazda3 7ης γενιάς με κινητήρα skyactyve x

Mazda 3
Mazda 3

 

Το ιστορικά αγαπημένο roadster των Ελλήνων, MX5, στην τελευταία του εκδοχή

Mazda MX-5
Mazda MX-5

 

Το αυτοκίνητο πόλης Mazda2

Mazda 2
Mazda 2

 

Το γνωστό σεντάν Mazda6

Mazda 6
Mazda 6

 

Το SUV Mazda CX5 που είναι το πιο Hot μοντέλο της φίρμας στην Ευρώπη

Mazda CX-5
Mazda CX-5

 

Το SUV Mazda CX3

Mazda CX-3
Mazda CX-3

 

Το Mazda CΧ30 θα έρθει το φθινόπωρο

Mazda CX-30
Mazda CX-30

 

+1: Αυτες είναι οι τιμές όλων των νέων μοντέλων: Κατεβάστε από εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook