Follow us

20 χρόνια για το Clio Renault Sport V6

Το μοντέλο της πρώτης γενιάς, γνωστότερο ως Phase 1, ήταν κατά 98% ίδιο με το αντίστοιχο πρωτότυπο το οποίο η γαλλική εταιρεία είχε παρουσιάσει δύο χρόνια νωρίτερα.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
κλιο

Το εμβληματικό σπορ "χατς" της Renault Sport με τις αγωνιστικές καταβολές, τον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και την πίσω κίνηση συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια από την επίσημη πρεμιέρα του.

Οι ρίζες του ρηξικέλευθου Clio V6 βρίσκονται στο motorsport – και συγκεκριμένα στον θεσμό Clio V6 Trophy, o οποίος ήρθε στο φως στη θέση του Renault Sport Spider Trophy προκειμένου να "ενισχυθεί" το λανσάρισμα του Clio MkII.

Το μοντέλο της πρώτης γενιάς, γνωστότερο ως Phase 1, ήταν κατά 98% ίδιο με το αντίστοιχο πρωτότυπο το οποίο η γαλλική εταιρεία είχε παρουσιάσει δύο χρόνια νωρίτερα. Η καρδιά του Clio Renault Sport V6 δεν ήταν άλλη από τον κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων του Groupe PSA με την φυσική ασφαλώς αναπνοή, τον οποίο χρησιμοποιούσε την εποχή εκείνη το Renault Laguna. Για την περίσταση, ωστόσο, το 6κύλινδo γαλλικό διαμάντι έφερε αρκετές αλλαγές, χάρη στα νέα έμβολα, την υψηλότερη σχέση συμπίεσης, την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, αλλά και το όριο περιστροφής που πλέον έφτανε τις 7.100 σ.α.λ.

Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Λένε πως αυτά είναι τα πιο μερακλίδικα παϊδάκια σε ολόκληρη την Αθήνα

Είναι από αρνάκι γάλακτος που έρχεται εδώ από το Αγρίνιο ή τη Βόνιτσα, είναι τρυφερά κι εκφραστικά, κι έχουν σάρκα αέρινη και βαθιά κρεάτινη, χάρη στη σωστή ισορροπία ελαφρού dry aging, μαστόρικου σχαρίσματος και μετρημένου αρτύματος με αλατορίγανη και τίποτε άλλο.

31 Οκτ 2025 | 12:19

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C4

Το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας έφτασε και στην ελληνική αγορά με υβριδικό κινητήρα 145 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.