
Το εμβληματικό σπορ "χατς" της Renault Sport με τις αγωνιστικές καταβολές, τον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και την πίσω κίνηση συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια από την επίσημη πρεμιέρα του.
Οι ρίζες του ρηξικέλευθου Clio V6 βρίσκονται στο motorsport – και συγκεκριμένα στον θεσμό Clio V6 Trophy, o οποίος ήρθε στο φως στη θέση του Renault Sport Spider Trophy προκειμένου να "ενισχυθεί" το λανσάρισμα του Clio MkII.
Το μοντέλο της πρώτης γενιάς, γνωστότερο ως Phase 1, ήταν κατά 98% ίδιο με το αντίστοιχο πρωτότυπο το οποίο η γαλλική εταιρεία είχε παρουσιάσει δύο χρόνια νωρίτερα. Η καρδιά του Clio Renault Sport V6 δεν ήταν άλλη από τον κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων του Groupe PSA με την φυσική ασφαλώς αναπνοή, τον οποίο χρησιμοποιούσε την εποχή εκείνη το Renault Laguna. Για την περίσταση, ωστόσο, το 6κύλινδo γαλλικό διαμάντι έφερε αρκετές αλλαγές, χάρη στα νέα έμβολα, την υψηλότερη σχέση συμπίεσης, την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, αλλά και το όριο περιστροφής που πλέον έφτανε τις 7.100 σ.α.λ.
Διαβάστε περισσότερα στους 4 Τροχούς
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr