Το Abarth 1000 Bialbero, που γρήγορα απέκτησε το υποκοριστικό "La Principessa" διέθετε συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0.20, χάρις στα εξαιρετικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του.
Γεννημένος στη Bιέννη το 1908, ο Aυστριακός Carlo Abarth ασχολήθηκε από νωρίς με τους αγώνες, αρχίζοντας την σταδιοδρομία του ως οδηγός δικύκλων. Στα 25 του ήταν ήδη πέντε φορές πρωταθλητής Eυρώπης στις μοτοσικλέτες, ενώ η ευρηματικότητά του ως μηχανικού γινόταν εμφανής: H μοτοσικλέτα του, με κινητήρα 250 κ.εκ. της Villiers, είχε δεχθεί καίριες επεμβάσεις από τον ίδιο με προεξάρχουσα την δικής του σχεδίασης εξάτμισή της. Στα χρόνια των αγώνων με τα δίκυκλα γνώρισε και τον μεγάλο Tazio Nuvolari, με τον οποίο ανέπτυξε έντιμη και ειλικρινή φιλία.
O Iταλός πιλότος ήταν εκείνος που τον σύστησε το 1947 στον Porsche, όταν ο καθηγητής έψαχνε ικανούς ανθρώπους για να φέρει σε πέρας το πρόγραμμα του "Cisitalia 360", του πρώτου αυτοκινήτου Grand Prix με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr