
Πόσο ξεχωριστή είναι η Alfa Romeo 750 Competizione; Παίζει ρόλο ότι στην εξέλιξη του αυτοκινήτου έβαλε το χέρι του ο ιδιοφυής Carlo Abarth; Γιατί δεν είχε σωληνωτό πλαίσιο και ποιος κινητήρας ήταν κατάλληλος για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο; Αυτά και άλλα πολλά θα διαβάσετε στην συνέχεια αλλά ας ξεκινήσουμε από την αρχή.
Λίγο πριν εμφανιστεί η Alfa Romeo 750 Competizione
Τις δύο πρώτες χρονιές της Formula 1, το 1950 και 1951, η Alfa Romeo κυριάρχησε απόλυτα, κατακτώντας με εμφατικό τρόπο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τους Giuseppe Farina (1950) και Juan Manuel Fangio (1951). Οι μεγάλες αλλαγές που συντελέστηκαν στο ιστορικό εργοστάσιο του Portello, οι οποίες ήταν απαραίτητες για την προετοιμασία της Alfa Romeo για τη νέα εποχή της αυτοκίνησης, οδήγησαν στην αποχώρηση της από το θεσμό μετά από δύο χρονιές θριαμβευτικών νικών. Όμως για μία μάρκα με το DNA της Alfa Romeo, η εμπλοκή με τους αγώνες δεν θα μπορούσε να σταματήσει. Ενώ οι 1900 και Giulietta ήταν ήδη η επιτομή του οικογενειακού αυτοκινήτου που ήταν ικανό να κερδίζει αγώνες, οι μηχανικοί της Alfa Romeo κάτω από απόλυτη μυστικότητα ετοίμαζαν πρωτότυπα για την σπορ κατηγορία.
Διαβάστε στην συνέχεια στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr