
Το γρήγορο μοντέλο της Skoda που έχει πολλούς λάτρεις και στη Ελλάδα, μόλις αποκαλύφθηκε σε sedan, staion και 4Χ4 και έχει να πει πολλά.
Το νέο μοντέλο, στην βενζινοκίνητη έκδοσή του αποκτά 9 ίππους περισσότερους (230). Η diesel έκδοση δεν κερδίζει ιπποδύναμη αλλά και οι δύο αποκτούν πολύ εντυπωσιακό εξωτερικό αλλά και έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό.

Η νέα Octavia RS έχει αυξημένο κατά 3 εκατοστά πίσω μετατρόχιο (+1 εκ. περισσότερο από τις απλές εκδόσεις) και αναμένεται να κάθεται ακόμα καλύτερα στο δρόμο, ενώ θα προσφέρεται με 18άρηδες και 19ρηδες τροχούς.
Το νέο μοντέλο θα έχει ενεργούς προβολείς LED και σαλόνι με δέρμα αλκαντάρα ενώ παράλληλα αποκτά και εσωτερικό φωτισμό με λεπτομέρειες LED αλλά και τη διάσημη ομπρέλα της Skoda κάτω από τη θέση του οδηγού για τις δύσκολες βροχερές μέρες και το φακό στο χώρο αποσκευών.
Η νέα Octavia RS έχει βελτιώσει το 0-100 κατά 0.1 δευτερόλεπτο (6.7') και την τελική της κατά 1.6 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 149 γρ. για την βενζινοκίνητη έκδοση και 119 γρ. για την πετρελαιοκίνητη.

Οι οδηγοί θα μπορούν να διαφοροποιούν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το Dynamic Chassis Control system της Skoda επιλέγοντας ανάμεσα στις ρυθμίσεις Sport, Normal και Comfort ενώ παράλληλα με αυτό το σύστημα η Skoda εξόπλισε τη νέα Octavia RS και με νέα συστήματα, αυτή τη φορά για την ασφάλεια των επιβαινόντων.
Μεταξύ αυτών, την υποβοήθηση οδήγησης με τρέιλερ, τον εντοπισμό αντικειμένων στις τυφλές γωνίες και την προειδοποίηση για επερχόμενο από πίσω όχημα, αλλά όχι το ημιαυτόνομης οδήγησης σύστημα «traffic jam assist» που το γκρουπ τοποθέτησε στα νέα Seat Ateca και Leon αλλά και το Golf.

Για να ικανοποιήσει τους νέους ιδιοκτήτες της Octavia RS τοποθέτησε ένα άλλο σύστημα ασφάλειας που αν διαπιστώσει ότι επίκειται σύγκρουση, ανεβάζει τα παράθυρα και κλείνει την ηλιοροφή και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr