
Η Renault παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο νέο μοντέλο που στελεχώνει την SUV γκάμα της: το νέο Austral. Στόχος του είναι να βοηθήσει στην ανάκτηση του μεριδίου της στην κατηγορία C, η οποία και αποτελεί τον πυρήνα της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Το νέο Austral σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επιθετική στρατηγικήτης Renault στην κατηγορία C, που ξεκίνησε με το Arkana και με το νέο Megane E-Tech Electric, εκφράζοντας μια σύγχρονη προσέγγιση. Πρόκειται για τη "Nouvelle Vague", που στοχεύει να καταστήσει τη μάρκα "σημείο αναφοράς"σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία, την καθαρή ενέργεια και τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Το νέο Renault Austral συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Sensual Tech" της Renault: η καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα του, συνδυάζεται με τις έντονες ακμές και τις σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες, όπως η τεχνολογία ‘micro-optics’ που χρησιμοποιείται στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Renault Austral είναι αθλητική, εκλεπτυσμένη και κομψή και αντανακλά μια έντονη αίσθηση ποιότητας, που ενισχύεται από τις καλοσμιλεμένες γραμμές και διαθέτει ιδανικές αναλογίες, που αναδύουν μια αίσθηση ευρυχωρίας.
Το νέο Renault Austral διατίθεται σε επτά χρώματα για το αμάξωμα. Η έκδοση Esprit Alpine διατίθεται επίσης και στο αποκλειστικό χρώμα Satin Shale Grey, που τονίζει ακόμα περισσότερο την αθλητική του σιλουέτα. Η κορυφαία, από πλευράς εξοπλισμού, έκδοση περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό και δίχρωμο αμάξωμα.
Το high-tech κόκπιτ του νέου Austral είναι αναπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος Open R που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3" και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12". Η οθόνη του νέου Head-Up Display των 9.3", που προβάλλεται πάνω στο παρμπρίζ, συμπληρώνει το συνολικό αριθμό οθονών του αυτοκινήτου.

Η αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και οι βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, κατέστησαν δυνατή την αφαίρεση του παραδοσιακού αλεξήλιου πάνω από την οθόνη του Open R, χαρίζοντάς στο ταμπλό την αίσθηση ότι αιωρείται, αλλά και βελτιώνοντας συνολικά την ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Το νέο Austral διαθέτει επίσης και μία κεντρική κονσόλα ειδικής σχεδίασης. Με κομψό και μοντέρνο στυλ, δημιουργεί ένα κομψό διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Διαθέτει επίσης ένα πρακτικό υποβραχιόνιο που κάνει πιο εύκολη τη χρήση της οθόνης πολυμέσων. Η κονσόλα περιλαμβάνει ειδική θέση τηλεφώνου με δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης και έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα.
Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις διαθέσιμες επιλογές, το εσωτερικό του νεό Renault Austral διαθέτει επενδύσεις από πραγματικό ξύλο, δέρμα, Alcantara, ύφασμα, και άλλα, απαλά στην αφήυλικά, που συνδυάζονται άψογα με τις λακαρισμένες λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Deep Glossy Black και Satin Chrome. Τα υλικά αντανακλούν μια αίσθηση θαλπωρής και κύρους στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με το σύνολο να αναβαθμίζεται από το προηγμένο σύστημα εσωτερικού φωτισμού με την ονομασία Living Lights.
Όπως και πολλά από τα μοντέλα που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία της Renault, το νεό Austral έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα όλη την οικογένεια. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4 εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Στο εσωτερικό προσφέρονται επίσης πολυάριθμοι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι,πουφτάνουν περίπου τα 35 λίτρα. Ο αρθρωτός σχεδιασμός σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3–1/3) πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16 εκ.
Το τεράστιο πορτ μπαγκάζ διαθέτει ηλεκτρική hands-free λειτουργία για την πίσω πόρτα και χωρητικότητα 500 λίτρα στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 λίτρα.

Το νέο Renault Austral διατίθεται σε δύο εκδόσεις ανάρτησης: με ημιάκαμπτο πίσω άξονα στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced. Το μοντέλο με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα.
Το νέου Austral προσφέρεται με μία ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη: τελευταίας γενιάς κινητήρες Full Hybrid E-Tech με ισχύ έως 200 ίππους και δύο βενζινοκινητήρες, ένας Mild Hybrid Advanced 48V με ισχύ 130 ίππους και ένας με Mild Hybrid 12V με ισχύ 140 ή 160 ίππους.
Το νέο Austral εφοδιάζεται με το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Full Hybrid E-Tech, το οποίο έχει τελειοποιηθεί με στόχο να εξοπλίσει ένα premium μοντέλο, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, αλλά και επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης. Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V με χωρητικότητα 1.7 kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 146 kW, ή τους 200 ίππους. Όπως και με την προηγούμενη γενιά υβριδικών συνόλων E-Tech, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης, συνδυάζοντας την αθόρυβη κίνηση με την άμεση απόκριση. Εξοπλισμένο με τον πιο σύγχρονο υβριδικό κινητήρα E-Tech, το νέο Renault Austral επιτυγχάνει μοναδικά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (ξεκινώντας από τα 4,6 λιτ./100 χλμ. και τα 105 g CO2/χλμ., τιμές για τις οποίες εκκρεμεί η πιστοποίηση), αποτελώντας έτσι ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά SUV.
Ο Mild Hybrid Advanced κινητήρας παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault και αποτελεί μία πραγματική εναλλακτική στους κινητήρες ντίζελ. Συνδυάζει το σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Ο κινητήρας των 130 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζει οδηγική απόλαυση, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας: από 5,3 λιτ./100 χλμ. και 123 g CO2/χλμ. (εκκρεμεί πιστοποίηση). Οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν ώστε να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή ενέργειας, διατηρώντας, παράλληλα, την κατανάλωση κατά 20% χαμηλότερη σε σχέση με αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με μη υβριδικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο Mild Hybrid κινητήρας χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρου που ήδη κινεί αρκετά μοντέλα της Renault. Προϊόν εξέλιξης της συνεργασίας με την Daimler, ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 140 ή 160 ίππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC, ή 140 ίππου με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο Mild Hybrid κινητήρας 12V των 160 ίππων του νέου Renault Austral αποδίδει μέγιστη ροπή 270 Nm, διαθέσιμη από τις 1.800-3.500 σ.α.λ. ενώ επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 6,2 λιτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 136 g/km.
Πηγή: Capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr