
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους. Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.
Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο νέο MICRA. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.
Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η Nissan ανέπτυξε ένα Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, αναλύει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.
Το νέο Nissan MICRA διατίθεται σε 10 έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο. Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον, στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό, μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.
Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας:
- 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,
- Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,
- Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,
- Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr