X

Αυτός ο Γερμανός έχει 10.000.000 followers στο Instagram

Με τόσους ακόλουθους η BMW είναι η πιο επιτυχημένη μάρκα αυτοκινήτου παγκοσμίως στο συγκεκριμένο κανάλι επικοινωνίας

Ο λογαριασμός της BMW στο Instagram ξεπέρασε τους δέκα εκατομμύρια followers, με αποτέλεσμα να είναι η πιο επιτυχημένη μάρκα αυτοκινήτου παγκοσμίως στο συγκεκριμένο κανάλι επικοινωνίας.

Ο εντυπωσιακός αριθμός των 10.000.000 followers υπογραμμίζει τη δέσμευση της μάρκας BMW στα social media. Για το τμήμα marketing της BMW, το Instagram είναι κάτι παραπάνω από ένα ακόμα κανάλι ψηφιακής επικοινωνίας.

Η BMW χρησιμοποιεί το λογαριασμό της στο Instagram για να μοιράζεται το lifestyle της μάρκας με τους followers που διατηρεί – μέσα από τις τελευταίες ειδήσεις για προσεχή μοντέλα, σύντομες ιστορικές αναφορές ή ματιές στο μέλλον.

Εκτός από το αποτελεσματικό, επιδραστικό marketing, η μάρκα τιμά επίσης την εμπλοκή και τον ενθουσιασμό ολόκληρου του fan club της. Με το hashtag #bmwrepost, η BMW μοιράζεται φωτογραφίες που έχουν τραβήξει οπαδοί και ερασιτέχνες φωτογράφοι με την κοινότητα, δείχνοντας εκτίμηση στους πιστούς φίλους της μάρκας σε όλο τον κόσμο.

Η ενεργοποίηση χρηστών μέσω του #bmwrepost είχε τεράστια επιτυχία. Δεν είναι σύμπτωση το ότι το #BMW έχει ήδη χρησιμοποιηθεί πάνω από 19 εκατομμύρια φορές και είναι μακράν το πιο δημοφιλές hashtag μάρκας αυτοκινήτου.

Το τμήμα marketing της BMW αναγνώρισε γρήγορα τις τεράστιες δυνατότητες του δικτύου των social media. Η BMW δημοσίευσε την πρώτη της φωτογραφία στο Instagram στις 30 Μαΐου 2012: Μία απαστράπτουσα φωτογραφία της BMW 650i Coupé. Μέχρι το Μάιο του 2014, η BMW είχε ένα εκατομμύριο followers.

Από τότε, η κοινότητα φίλων στο Instagram έχει αναπτυχθεί ραγδαία: από δύο εκατομμύρια followers στις αρχές του 2015, ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε μέχρι το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς. Ενα χρόνο αργότερα, το φθινόπωρο του 2016, η BMW είχε είδη φτάσει τους οκτώ εκατομμύρια followers.

Tags