Follow us

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό

Το VW Golf 1.5 TSI EVO ACT με βενζίνη καταναλώνει μόλις 4,8 λ./100χλμ., αποδίδει 130 ίππους και κοστίζει μόνο 19.500€

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό

Την οικονομία που προσφέρουν οι κινητήρες πετρελαίου τη γνωρίζουμε. Το ίδιο και την αυξημένη τιμή των σχετικών μοντέλων συγκριτικά με τις ίδιες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Ο συνδυασμός οικονομίας στην κατανάλωση και του χαμηλότερου κόστους ανά γέμισμα όμως, μας κάνει να επιλέγουμε πετρελαιοκίνητα.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η δαιμονοποίηση των diesel μας έχει βάλει σε σκέψεις. Μήπως τα απαγορεύσουν στις πόλεις, μήπως τελικά καίνε και ρυπαίνουν παραπάνω απ’όσο λένε;

Η VW, θέλει να μας βγάλει από το δίλημμα και για αυτό το λόγο δημιούργησε έναν κινητήρα βενζίνης, με αρκετά υψηλή απόδοση για τα κυβικά του και κατανάλωση που …θυμίζει diesel!

Μήπως αυτή είναι η λύση;
Διαβάστε παρακάτω.

O κινητήρας που η εταιρεία τοποθέτησε στο Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του είτε απενεργοποιείται εντελώς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και όταν οι συνθήκες οδήγησης το επιτρέπουν.

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό
Οι αποδείξεις για την χαμηλή κατανάλωση στο εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων του Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion

Η Volkswagen έκανε εφικτή αυτήν την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του.

Οποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία (και τούμπαλιν) είναι ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων.

Μηδενική κατανάλωση όταν ο κινητήρας σβήνει ενετελώς εκμεταλλευόμενος μία κατηφορία ή μία μικρή κατωφέρεια όπου ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι
Μηδενική κατανάλωση όταν ο κινητήρας σβήνει ενετελώς εκμεταλλευόμενος μία κατηφορία ή μία μικρή κατωφέρεια όπου ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι

Υιοθετώντας την παραπάνω τεχνολογία αλλά και πολλές ακόμη που ενσωματώνονται σε όλα τα μοντέλα Bluemotion, η νέα έκδοση του Golf μπορεί και είναι εντυπωσιακά οικονομική με την κατανάλωση ειδικά για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, να μειώνεται μέχρι και στα 4,0 λίτρων/100χλμ..

Μήπως λοιπόν ένα Golf με βενζινοκινητήρα 130 ίππων, με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100χλμ. και προτεινόμενη τιμή λιανικής από 19.500 € είναι η απάντηση στο δίλημμα βενζίνη ή diesel;

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό - εικόνα 3

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

Πού θα απολαύσεις την Πανσέληνο του Σεπτεμβρίου και το "ματωμένο φεγγάρι" στην Αθήνα

Η τελευταία πανσέληνος του καλοκαιριού είναι εδώ (7/9), κι εμείς σου προτείνουμε τις καλύτερες εμπειρίες για να την υποδεχθείς με τον πιο ρομαντικό τρόπο.