Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό

Το VW Golf 1.5 TSI EVO ACT με βενζίνη καταναλώνει μόλις 4,8 λ./100χλμ., αποδίδει 130 ίππους και κοστίζει μόνο 19.500€

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό

Την οικονομία που προσφέρουν οι κινητήρες πετρελαίου τη γνωρίζουμε. Το ίδιο και την αυξημένη τιμή των σχετικών μοντέλων συγκριτικά με τις ίδιες εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Ο συνδυασμός οικονομίας στην κατανάλωση και του χαμηλότερου κόστους ανά γέμισμα όμως, μας κάνει να επιλέγουμε πετρελαιοκίνητα.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η δαιμονοποίηση των diesel μας έχει βάλει σε σκέψεις. Μήπως τα απαγορεύσουν στις πόλεις, μήπως τελικά καίνε και ρυπαίνουν παραπάνω απ’όσο λένε;

Η VW, θέλει να μας βγάλει από το δίλημμα και για αυτό το λόγο δημιούργησε έναν κινητήρα βενζίνης, με αρκετά υψηλή απόδοση για τα κυβικά του και κατανάλωση που …θυμίζει diesel!

Μήπως αυτή είναι η λύση;
Διαβάστε παρακάτω.

O κινητήρας που η εταιρεία τοποθέτησε στο Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του είτε απενεργοποιείται εντελώς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και όταν οι συνθήκες οδήγησης το επιτρέπουν.

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό
Οι αποδείξεις για την χαμηλή κατανάλωση στο εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων του Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion

Η Volkswagen έκανε εφικτή αυτήν την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του.

Οποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία (και τούμπαλιν) είναι ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων.

Μηδενική κατανάλωση όταν ο κινητήρας σβήνει ενετελώς εκμεταλλευόμενος μία κατηφορία ή μία μικρή κατωφέρεια όπου ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι
Μηδενική κατανάλωση όταν ο κινητήρας σβήνει ενετελώς εκμεταλλευόμενος μία κατηφορία ή μία μικρή κατωφέρεια όπου ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι

Υιοθετώντας την παραπάνω τεχνολογία αλλά και πολλές ακόμη που ενσωματώνονται σε όλα τα μοντέλα Bluemotion, η νέα έκδοση του Golf μπορεί και είναι εντυπωσιακά οικονομική με την κατανάλωση ειδικά για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, να μειώνεται μέχρι και στα 4,0 λίτρων/100χλμ..

Μήπως λοιπόν ένα Golf με βενζινοκινητήρα 130 ίππων, με μέση μικτή κατανάλωση μόλις 4,8 λίτρα/100χλμ. και προτεινόμενη τιμή λιανικής από 19.500 € είναι η απάντηση στο δίλημμα βενζίνη ή diesel;

Βενζίνη ή Diesel; Η VW παρουσιάζει την λύση στο γόρδιο δεσμό - εικόνα 3

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ 13 Σεπ 2021 | 10:41

Ξεκινούν οι προ-παραγγελίες του Nissan Aryia στη Νορβηγία

Η γκάμα του Ariya στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις, καλύπτοντας στο έπακρο το εύρος και τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ 13 Σεπ 2021 | 10:39

Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον

Το grandsphere αποκαλύφθηκε μόλις λίγες εβδομάδες μετά το skysphere και ανήκει στην τριλογία των "sphere" πρωτότυπων της Audi.

ΕΚΛΕΨΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟ "ΡΑΛΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ" 12 Σεπ 2021 | 18:33

Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Ροβάνπερα με Toyota

Ο νεαρός Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα αναδείχθηκε νικητής στο Ράλι Ακρόπολις, σημειώνοντας τη δεύτερη πρωτιά της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι

ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ 12 Σεπ 2021 | 18:20

Χάμιλτον και Φερστάπεν συγκρούστηκαν μεταξύ τους και εγκατέλειψαν, στον φημισμένο αγώνα της Μόντσα [βίντεο]

Οι δύο διεκδικητές του τίτλου στη Φόρμουλα Ένα ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) και ο Mαρκ Φερστάπεν (Red Bull), συγκρούστηκαν μεταξύ τους και εγκατέλειψαν

ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ CMF-EV 10 Σεπ 2021 | 11:24

Το νέο Renault Megane E-TECH Electric αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου

Το νέο Renault Megane E-TECH Electric είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο διαδέχεται το μοντέλο με συμβατικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά.

FORD 09 Σεπ 2021 | 12:45

H νέα Mustang Mach-E γίνεται περιπολικό για τις αστυνομικές αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου

Η Ford κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο για την πραγματοποίηση των απαραίτητων δοκιμών μετά από πολλά αιτήματα από τις αστυνομικές δυνάμεις του Ηνωμένου Βασιλείου.

ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 08 Σεπ 2021 | 08:29

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Αναλυτικός οδηγός για την τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα

Η COSMOTE TV έχει δημιουργήσει ένα νέο pop-up κανάλι, το οποίο μέχρι και τις 13 Σεπτεμβρίου θα μεταφέρει τον παλμό του αγώνα.

ΣΤΙΣ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ Η ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ 07 Σεπ 2021 | 10:44

Lancia Stratos HF Stradale: Στο σφυρί ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα

Η Lancia Stratos HF Stradale του 1975 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ επί τούτου για αγώνες αυτοκινήτου.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ IPSOS 07 Σεπ 2021 | 10:20

Τo 75% των Ευρωπαίων οδηγών παραδέχονται ότι δεν ακολουθούν πάντα τον ΚΟΚ

Τρείς στους τέσσερις οδηγούς στην Ευρώπη δεν ακολουθούν πάντα τον ΚΟΚ.

06 Σεπ 2021 | 12:17

"Φωτογραφίζοντας" το ηλεκτρικό Subaru Solterra

Με το όνομα Solterra, το πλήρως ηλεκτρικό SUV της Subaru θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα e-Subaru και έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει παγκόσμια την επόμενη χρονιά.

06 Σεπ 2021 | 12:11
1.728 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ 05 Σεπ 2021 | 15:02

Ράλλυ Ακρόπολις: Τα πρώτα βήματα του φημισμένου αγώνα

Το βράδυ της 29η Μαΐου του 1953 ο αγώνας με την ονομασία "Ράλλυ Ακρόπολις", ξεκίνησε πανηγυρικά στην Αθήνα, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις

03 Σεπ 2021 | 09:43

Νορβηγία: Το 75% του συνόλου των νέων πωλήσεων πλησιάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα εννιά στα δέκα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν ηλεκτρικά, με το Model Y, το νέο μικρό SUV της Tesla, το Mustang Mach-E της Ford και το ID.4 της Volkswagen να καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις.