
Η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (είτε μιλάμε για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είτε για plug-in υβριδικά μοντέλα) μπορεί να αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς, αλλά ακόμη παραμένει μικρή σε απόλυτα μεγέθη.
Σε αυτή την αλματώδη αύξηση φυσικά έχει συμβάλει η ολοένα και αυξανόμενη διαθεσιμότητα μοντέλων, καθώς και τα διάφορα οικονομικά κίνητρα, τα οποία όμως αφορούν προς το παρόν εταιρικούς χρήστες.
Ακόμα και έτσι, πάντως, αν εστιάσουμε στην υποκατηγορία των plug-in (PHEV) μοντέλων, θα παρατηρήσει κανείς ότι από το 1(!) όχημα που είχε ταξινομηθεί το 2014, φτάσαμε στις συνολικά 1.302 ταξινομήσεις μέχρι το Σεπτέμβριο της χρονιάς που διανύουμε, ενώ η αύξηση από την περασμένη χρονιά είναι της τάξεως του 220%. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορεί κανείς να μην αναγνωρίσει την ηγετική θέση της BMW, η οποία ξεκίνησε από το 2014 την πορεία εξηλεκτρισμού της γκάμας και έχει ταξινομήσει στην εγχώρια αγορά 2.080 εξηλεκτρισμένα μοντέλα (τα 1.302 εξ αυτών είναι PHEV παραλλαγές). Κάτι διόλου τυχαίο εάν αναλογιστούμε ότι η γκάμα της διαθέτει σήμερα 10 PHEV μοντέλα σε 17 διαφορετικές εκδόσεις, όπου όλα έχουν εκπομπές CO2 χαμηλότερες των 50 γρ./χλμ.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr