Το SUV Toyota C-HR είναι εδώ και είναι τόσο κοντά στο πρωτότυπο που αποδεικνύει ότι ακόμα και οι παραδοσιακοί σχεδιαστές της εταιρίας όταν αφεθούν ελεύθεροι να δημιουργήσουν και να πραγματοποιήσουν, είναι ικανοί για όλα και κυρίως για να κάνουν το κοινό της φίρμας που ίσως είχε αλλαξοπιστήσει, να επιστρέψει!
Το C-HR το είχαμε δει εξωτερικά και πραγματικά είναι εντυπωσιακό.
Η Toyota όμως αποκάλυψε τώρα και το εσωτερικό του που αποδεικνύει ότι η ελευθερία που δόθηκε στους σχεδιαστές ήταν καθολική και με εντυπωσιακά αποτελέσματα που όπως φαίνεται θα επαναληφθούν και στα ερχόμενα νέα μοντέλα της φίρμας.
Στο σαλόνι του C-HR βλέπουμε αυτό που η Toyota αποκαλεί σχεδιασμό “Sensual-tech” ή αν θέλετε αισθησιασμός και τεχνολογία. Το νόημα και το ζητούμενο (από την εταιρία που πριν πολλά χρόνια εφηύρε και τον όρο «αντιληπτή ποιότητα») είναι ο συνδυασμός όλων των στοιχείων που έχει να προσφέρει η τεχνολογία με μία μετουσίωση στο σχεδιασμό η οποία επιτρέπει στον κάτοχο να απολαμβάνει με άνεση και στιλ όλα τα καλούδια.
Το σαλόνι του C-HR μοιάζει ευρύχωρο και αεράτο μέσα από την σχεδίαση που μοιράζει διάφορες λειτουργίες αλλά και τις οθόνες, σε ζώνες μπροστά από οδηγό και συνοδηγό.
Πρώτο παράδειγμα των διαθέσεων της Toyota είναι ο πίνακας των οργάνων που είναι αφής!
Στις 6.1ίντσες επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώνει την εμφάνιση. Το ίδιο φαίνεται ότι ισύει και στην -μεγαλύτερη- κεντρική οθόνη του ταμπλό.
Ολες οι λεπτομέρειες του εσωτερικού, από τις χειρολαβές μέχρι τους αεραγωγούς αποπνέουν ποιότητα με τη χρήση νέων υλικών, βαμμένου γυαλιστερού μαύρου πλαστικού και χρωμίου ενώ η σχεδίαση των διακοπτών και των λοιπών χειριστηρίων παίρνει έμπνευση από τον γωνιώδη σχεδιασμό του εξωτερικού. Τα καθίσματα φαίνονται να προσφέρουν άνεση αλλά και πολύ καλή στήριξη ενώ θα μπορούν να παραγγελθούν και ως θερμαινόμενα.
Το νέο SUV με μήκος 4.35μ. και πλάτος 1.79, είναι μικρότερο από το RAV4 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες. Την τελευταία γενιά υβριδικών μονάδων στους 120 ίππους και έναν υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με 114 άλογα το οποίο υποστηρίζει και τετρακίνηση.