X

Citroen C4 Cactus: Το Crossover πόλης α λα Γαλλικά

Εντυπωσιακή τεχνολογία και πινελιές από το παρελθόν σε ένα crossover που θα κάψει καρδιές

Η αναγέννηση της Citroen ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια με τα καινούργια C3 C4 και C5 και νομίζαμε ότι ολοκληρώθηκε με τα DS3, DS4 και DS5. Υπέροχα αυτοκίνητα, το καθένα στην αποστολή του, που εκτόξευσαν τις πωλήσεις των Γάλλων και τους ξαναέβαλαν στο παγκόσμιο σκηνικό.

Ενώ όμως μας άρεσαν πραγματικά τα συγκεκριμένα μοντέλα και στην όψη και στο δρόμο, είχαμε ένα παράπονο… Που ήταν η τρέλα των παλαιών Citroen; Το μονόμπρατσο τιμόνι και το χωμένο, σχεδόν στο πάτωμα, κασετόφωνο του GS. Οι τοποθετημένες μέσα στο ταμπλό ταχύτητες του DS και ο δορυφόρος με διακόπτες του Visa;

Το C4 Cactus βρισκόταν κρυφά σε εξέλιξη και ήρθε να ικανοποιήσει όλες μας τις αισθήσεις. Τεχνολογία, design, οικολογία και τρέλα, έχουν όλα χωρέσει στο C4 Cactus, το αστικό crossover

Νομίζαμε ότι η Citroen ξέχασε το «προχώ» παρελθόν της… Πόσο γελασμένοι ήμασταν!

Το C4 Cactus βρισκόταν κρυφά σε εξέλιξη και ήρθε να ικανοποιήσει όλες μας τις αισθήσεις. Τεχνολογία, design, οικολογία και τρέλα, έχουν όλα χωρέσει στο C4 Cactus, το αστικό crossover που αναλαμβάνει να φωτίσει τις γκρίζες ημέρες των οδηγών της πόλης!

Θα έρθει στις αγορές την άνοιξη και με 4.16 μέτρα μήκος και 1.73 πλάτος (μικρότερο από το C4 και μεγαλύτερο από το C3), θα μπει σφήνα στην κατηγορία των αυτοκινήτων που μπορούν με άνεση να κινηθούν και να παρκάρουν στην πόλη, να κάνουν άνετα ταξίδια και να βγουν και εκτός πεπατημένων διαδρομών. Εχει πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών για το μέγεθός του (358 λίτρα) και θα εξοπλίζεται με κινητήρες

Με βάρος μόλις 965 κιλά! είναι 200 κιλά ελαφρύτερο από το C4 και θα προσφέρει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση σε συνδυασμό με τους κινητήρες που θα συνδυαστεί. Ενδεικτικά, αναμένονται, τρικύλινδροι turbo βενζίνης χαμηλό κυβισμός με 68 ίππους και 84 και 110 ίππους, ο diesel 1.6 με 92 ίππους και κατανάλωση 3.1 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα αλλά και άλλες δυνατότερες εκδοχές.

Στα υπόλοιπα τεχνολογικά κομμάτια, η Citroen έχει να επιδείξει πρωτιές. Μετέφερε τον αερόσακο συνοδηγού στην οροφή, απελευθερώνοντας χώρο για μικροαντικείμενα στο ταμπλό, τοποθέτησε ειδικούς πλαστικούς απορροφητικούς αεροθύλακες στις πόρτες για να γίνουν τα μικροχτυπήματα παρελθόν, ενώ εξόπλισε το εσωτερικό όχι με μία αλλά με δύο οθόνες. Η μία αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων ενώ η άλλη έχει αποκλειστικό σκοπό ύπαρξης την ψυχαγωγία των επιβατών με ήχο και εικόνα.

Στο σαλόνι του C4 cactus, η τεχνολογία κάνει πάρτι μαζί με το ρετρό και έτσι, το ενιαίο μπροστινό κάθισμα/καναπέ επιστρέφει θριαμβευτικά, ενώ και το ταμπλό είναι ενιαίο χωρις το «σπάσιμο» που έχουμε συνηθίσει χαμηλά για τη φιλοξενία των ηχοσυστημάτων και του λεβιέ ταχυτήτων.

Περισσότερες πληροφορίες όσο πλησιάζουμε στην επίσημη παρουσίαση.