Citroen C5 Aircross: Η γαλλική αντεπίθεση συνεχίζεται στα SUV

Η Citroen, πιστή στην μεταφορά των concept της σχεδόν αυτούσιων στην παραγωγή, παρουσίασε το νέο της SUV στη Σαγκάη

citroen-c5-aircross-i-galliki-antepithesi-sunexizetai-sta-suv
|
SHARE THIS
0
SHARES

Αν δεν είχε παρουσιαστεί το Cactus και το C3 δεν θα πιστεύαμε ότι ένα πρωτότυπο μοντέλο μπορεί να μπει στην μαζική παραγωγή χωρίς μία πιο down to earth προσέγγιση.

 
 

Ωστόσο, η ιστορία της Γαλλικής -με την καλή έννοια- τρέλας ευτυχώς συνεχίζεται. Σε λίγο καιρό θα αντικρύσουμε στους δρόμους το Citroen C5 Aircross, το νέο SUV της εταιρίας, στην τελική του μορφή …η οποία είναι ακριβώς ίδια με τα concept σκίτσα!

 

Οι Γάλλοι έχουν βάλει μυαλό (εδώ και χρόνια) και κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα. Σχεδιάζουν με πάθος και βάζουν στην παραγωγή αυτοκίνητα που προκαλούν το status quo.

To Citroen C5 Aircross είναι το νέο κεφάλαιο του προγράμματος Advanced Comfort της εταιρίας που είχε παρουσιαστεί νωρίτερα και στόχο έχει μία δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο αλλά με την άνεση για την οποία τόσο διάσημη είναι ιστορικά η εταιρία. Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο μοντέλο θα έχει την καινούργια εκδοχή των κλασσικών υδροπνευματικών αναρτήσεων της Citroen που ονομάζονται Progressive Hydraulic Cushions.

 

Το Citroen C5 Aircross θα βρεθεί πρώτα στην αγορά της Κίνας τον Οκτώβριο του 2017, και το 2018 θα έρθει και κατά Ευρώπη μεριά, με την επιβλητική του εμφάνιση, άνετους χώρους, πολλές δόσεις τεχνολογίας και για πρώτη φορά έκδοση plug in hybrid.

 

Με το μήκος να φτάνει τα 4.5 μέτρα και το πλάτος το 1.84, το Citroen C5 Aircross είναι αρκετά συμπαγές χωρίς όμως να θυσιάζει την άνεση στο εσωτερικό. Για την ώρα, τα στοιχεία που στηρίζουν τον παραπάνω ισχυρισμό, είναι το μεταξόνιο στα 2.73 μέτρα και ο χώρος αποσκευών που ξεκινά από τα 482 λίτρα.

 

 

Οι λάτρεις της connected ζωής θα εντυπωσιαστούν από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και την συνοδευτική οθόνη των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλώ, ενώ θα απολαμβάνουν και ασύρματη φόρτιση για τα κινητά τους. Το νέο SUV θα εκμεταλλεύεται την «παθητική τετρακίνηση» σε δύο τροχούς που προσφέρει το Grip Control του ομίλου PSA, ενώ θα απολαμβάνουν και την προστασία από δεκάδες συστήματα ασφαλείας.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook