
Έχουν περάσει περίπου 20 χρόνια από την εποχή που το γκρουπ VW προχώρησε σε έναν άτυπο διαχωρισμό των εταιρειών που είχε στο portfolio του κατατάσσοντας τη Seat στο sport division.
Πρόκειται για μια επιλογή που μπορεί να εξυπηρετούσε ιδανικά τις επικοινωνιακές ανάγκες στους κόλπους του γκρουπ, όμως η αλήθεια είναι ότι δεν υποστηρίχθηκε ποτέ έμπρακτα. Θέλω να πω, ανεξαρτήτως του πόσο σπορ ήταν ή δεν ήταν η Seat, δεν προέκυπτε από πουθενά ότι ήταν πιο σπορ, π.χ. από την ίδια τη VW και τις εκδόσεις GTI και R, ακόμα και από τη Skoda, η οποία είχε τις εκδόσεις RS εκεί που η Seat είχε τις Cupra.
Περισσότερα στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr