Το υβριδικό σύστημα της βαυαρικής λιμουζίνας αποσκοπεί στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων, αλλά και ενός πιο οικολογικού προφίλ. Αλήθεια, τώρα, ποιος χρειάζεται το ντίζελ;
Αν το 2013 η BMW έκανε την έκπληξη με την παρουσίαση του πρωτοποριακού ηλεκτρικού i3, η απορία των περισσότερων είναι γιατί στα έξι χρόνια που ακολούθησαν, περίοδο στην οποία δυνάμωσε το κίνημα της ηλεκτροκίνησης, δεν υπήρξε κάποια συνέχεια από το βαυαρικό εργοστάσιο. Το μόνο που μεσολάβησε ήταν δύο ουσιαστικές αναβαθμίσεις στην καρδιά του i3, καθώς σήμερα η μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να εξασφαλίσει διπλάσια αυτονομία σε σχέση με την αρχική.
Παρ’ ότι το πρότζεκτ του i3 δεν αποδείχθηκε κερδοφόρο, δεδομένης και της ιδιαιτερότητας της κατασκευής του αμαξώματος από ανθρακονήματα, είναι βέβαιο πως η γερμανική εταιρεία θα επανέλθει με νέες προτάσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων, πολλές από τις οποίες όμως θα αφορούν plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.
Διαβάστε περισσότερα στο 4troxoi.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr